پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ بیست و دوم را دارد

گلر سابق پرسپولیس درباره شانس‌های قهرمانی در این فصل گفت: با مهره ها و توان فنی بالایی که در پرسپولیس در این فصل دیده ام به نظرم این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ بیست و دوم است و می تواند با اقتدار این عنوان را از آن خود کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین هوشیار با اشاره به بازی اخیر تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار شادابی لازم را نداشت، اتفاقی که ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد. در این دیدار بچه ها از روزهای اوج خود دور بودند و نتوانستند بازی معمول و همیشگی خود را در زمین به نمایش بگذارند که تراکتوری ها از این موضوع استفاده لازم را بردند و توانستند به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید:

رأفت: شادابی گذشته را در هافبک‌های پرسپولیس ندیدیم

وی افزود: پرسپولیس با پیروزی در این بازی می توانست جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند اما دنیا به آخر نرسیده است. بازی های زیادی باقی مانده و جبران این شکست دور از دسترس نیست. تیم در حال حاضر نفرات خوبی دارد و می تواند با بهره گیری از توان و تجربه مهره های باتجربه و دارای قابلیت بالای خود، شرایط را تغییر داده و در بازی های باقی مانده این شکست را جبران کند.

گلر سابق پرسپولیس با تاکید بر نیاز برای ریکاوری روحی تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و کادر فنی باتجربه ای سکان هدایت این تیم را برعهده دارد. همان طور که در لابه لای صحبت هایم به آن اشاره کردم پرسپولیس نفرات باتجربه ای دارد که می تواند شرایط را تغییر دهد و نمی توان گفت این شکست پایان کار برای پرسپولیس است.

هوشیار ضمن تقدیر و تمجید از شرایط گلرهای پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند دروازه بان بزرگ و کاربلدی است که نشان داده همواره با کمترین نوسان می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. 

وی در مورد خصوصیات مثبت بیرانوند که او را به گلر برتر پرسپولیس و تیم ملی تبدیل کرده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دلایل موفقیت علیرضا بیرانوند در سطح باشگاه و ملی، اعتماد به نفس بالای این دروازه بان است که او را به بهترین دروازه ایران تبدیل کرده است. بیرانوند سال های سال است توانسته با اعتماد به نفس بالا درون دروازه پرسپولیس و تیم ملی نمایش خوبی را از خود ارائه دهد. البته ممکن است هر دروازه بانی در بازی هایی اشتباهاتی داشته باشد که روی اتفاقات شکل گرفته باشد اما در مجموع نوسان کم این دروازه بان باعث شده او بهترین عملکرد را داشته باشد. با توجه به این موضوع به احتمال فراوان بیرانوند در جام جهانی با حضور درون دروازه ایران نمایش و عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد و می تواند ستاره تیم ملی در قطر باشد.

هوشیار درباره شانس‌های قهرمانی در این فصل گفت: با مهره ها و توان فنی بالایی که در پرسپولیس در این فصل دیده ام به نظرم این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ بیست و دوم است و می تواند با اقتدار این عنوان را از آن خود کند.

منبع: برنا

انتهای پیام// 

کد خبر: 1155408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =