یک سرکرده داعش توسط ارتش عراق دستگیر شد

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری یک سرکرده گروه تروریستی داعش با نام ابوجندل خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری یک تروریست داعش با نام ابوجندل خبر داد.

بر اساس این گزارش، سرلشکر «یحیی رسول» در بیانیه‌ای اعلام کرد که درپی دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور مبنی بر پیگرد تروریست‌ها و خشکاندن منابع مالی آنها دستگاه مبارزه با تروریسم عراق عملیات منحصربفردی را پس از پیگیری داده‌های اطلاعاتی دقیق به اجرا گذاشت که در پی آن ایمن لطیف المرعاوی ملقب به ابوجندل دستگیر گردید.

وی همچنین افزود که نیروهای عملیات ویژه با انجام یک کمین موفق شدند این تروریست را به هنگام حرکت به سمت استان صلاح الدین برای انجام عملیات تروریستی دستگیر کنید.

بیشتر بخوانید:

تشابه داعشِ امروز به گروهک منافقین در دهه ۶۰ /توپ توافق در زمین آمریکا

لازم به ذکر است که در ماه‌های اخیر پس از شکست داعش در عراق، بقایا و سلول‌های خفته این گروه تروریستی همچنان با حمایت برخی طرف‌های بیگانه تلاش دارند به اقدامات تروریستی خود ادامه دهند.

در همین راستا منابع عراقی بتازگی از عملیات موفق ارتش این کشور علیه تکفیری‌ها خبر دادند.

وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش عراق موفق به انهدام مواضع تروریست‌های داعش شده است.

در این بیانیه آمده است: نیروی هوایی عراق در راستای انجام مأموریت شناسایی و جستجوی داعشی ها مخفیگاههای داعشی ها را در استان کرکوک منهدم کردند.

پیش از این هم حشد شعبی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که یک شبکه تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در کرکوک را داشته، متلاشی کرده است.

در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در کرکوک توانستند یک شبکه تروریستی که قصد انجام چند عملیات انتحاری در استان کرکوک را داشت، متلاشی کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1155458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =