۲۰ هزار درخواست برای خرید ۱۰۶۲ خودروی خارجی مزایده‌ای تا امروز ثبت شده است

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده فوق‌العاده خودروهای خارجی به ارزش ۲ هزار و ۳۷ میلیارد تومان، ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی رمزگشایی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد ایسکانیوز، صاحب حجتی سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده یک هزار و 62 خودروی خارجی رسوب شده در گمرک از روز هفتم مهرماه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کنند و یا از خودروها در انبارهای اموال تملیکی بازدید کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از 40 هزار بازدید از سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و حدود 20 هزار نفر ثبت‌نام جدید در سامانه تدارکات الکترونیک دولت در خصوص مزایده فوق‌العاده 565 ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

فاصله قیمت بازار و کارخانه‌ای خودرو با افزایش عرضه حذف می‌شود

حجتی با بیان اینکه جلسه رمزگشایی از قیمت‌های پیشنهادی در 16 مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار می‌شود، گفت: زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی از 12 مهرماه تا ساعت 24 روز پنجشنبه 14 مهرماه تمدید شد.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: اسامی برنده‌شدگان با حضور نهادهای نظارتی و بازرسی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین خودروهای خارجی در بوشهر است، گفت: خودروها در 9 استان شامل استان‌های بوشهر، خوزستان، مازندران، هرمزگان، تهران، گیلان، قم، آذربایجان شرقی و فارس در انبارهای این سازمان قرار دارند که امکان بازدید حضوری فراهم است.

حجتی اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در سال 97 واردات خودرو با ممنوعیت همراه شد، در همان سال بیش از 6 هزار و 816 دستگاه سواری به علت شکایت گمرک مبنی بر جعل ثبت سفارش در بنادر و گمرکات کشور اجازه ترخیص پیدا نکردند.

سخنگوی سازمان فروش اموال تملیکی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های قضایی صورت گرفته بالغ‌بر پنج هزار و 754 دستگاه ترخیص و برای یک هزار و 62 دستگاه خودروی سواری پرونده قضایی تشکیل شد و اکنون با تأکید دولت سیزدهم مبنی بر کاهش رسوب کالا و سرعت در تعیین و تکلیف کالاها، مزایده این تعداد خودرو منتشر شده است.

وی از شرکت کنندگان درخواست کرد: برای شرکت در مزایده لازم است پس از انجام ثبت‌نام و دریافت توکن (گواهی امضا) ضمن ورود به سامانه مزایده و انتخاب نقش مزایده‌گر اموال تملیکی، پس از پرداخت ودیعه پیشنهاد قیمت خود را ارسال کنند.

سخنگوی سازمان فروش اموال تملیکی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده و اطلاع از جزئیات بیشتر آن به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1155495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =