ترافیک فوق سنگین و پرحجمی در ورودی‌های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک فوق سنگین و پرحجمی را در ورودی‌های شرقی پایتخت و تردد سنگین خودروها را در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است اما در برخی مناطق این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز/ ۳ محور مواصلاتی مسدود است

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۳ محور هراز از جنوب به شمال مسدود شده، گفت: محور هراز از رودهن به سمت شمال و از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه درآمده و تا تخلیه کامل این محور ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین درجریان است و در برخی مناطق این محور مانند محدوده شهرهای گیلاوند، مهرآباد و گدوک با بار ترافیکی فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل حجم بالای بازگشت مسافران سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان به مرور در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

وی با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می کنند، خاطرنشان کرد: هموطنان قبل از آغاز بازگشت از سفر وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها پیگیری کرده و سپس وارد محورها شوند.

کهریزی یادآور شد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت در ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم برخورد مسافران با ترافیک‌های فوق سنگین می شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ میدهد، خاطرنشان کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1155599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =