نجم آبادی: باید بدانند ایران در موضع اقتدار است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای غرب با تحریم جمهوری اسلامی ایران ظلم و جنایت آشکاری به کشورمان می‌کند اما باید بدانند ایران در موضع اقتدار است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بهروز محبی نجم آبادی، در واکنش به تحریم‌های جدیدی که آمریکا و برخی از کشورهای غربی علیه کشورمان اعمال کردند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در موضع عزت و اقتدار است.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: مسائل داخلی ایران مربوط به دولت و ملت ایران است

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در موضع ضعف نیست و آنچه در دنیا اتفاق می‌افتد، ظلم مضاعفی است که به نام تحریم علیه ملت ایران تحمیل می‌شود که این اقدامات جنایت بشری محسوب می‌شود. دنیای غرب با تحریم جمهوری اسلامی ایران ظلم و جنایت آشکاری به کشورمان می‌کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ما مورد ظلم و تحریم واقع شده است و دنیا باید بداند که ادامه دادن ظلم در حق کشورمان به نفع آنان نیست. جمهوری اسلامی ایران مسیر خودش را با عزت خواهد رفت و مسیر اقتدار را دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیاست خارجی مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت به صورت واقعی در دولت سیزدهم دیده می‌شود و رویکردهای منطقه‌ای دولت هم بسیار خوب و موفقیت‌آمیز بوده است. پیوستن جمهوری اسلامی ایران به شانگهای نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

محبی نجم آبادی تاکید کرد: دنیای غرب به خوبی می‌داند که جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر با امکانات و ظرفیت‌های گسترده است و عمق استراتژیک ایران در جهان اسلام و در منطقه کاملاً مشهود است. کشورهای غربی باید از روی منطق با جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند و باید به حقوق ملت ایران احترام بگذارند. ملت ایران اهل ظلم و جنگ نیست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1155998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =