شایعه اخراج مربی تیم ملی بوکس صحت دارد؟

محمود نهتانی به دلیل برخی مسائل شخصی، در اردوی تیم ملی بوکس شرکت نکرد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، در حالی که آخرین مراحل اردوی تیم ملی بوکس برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا پیگیری می‌شود، محمود نهتانی مربی تیم ملی در اردوی مشترک با تیم ملی عراق حضور نداشت.

نهتانی برای همراهی دانیال شه‌بخش در مسابقات بوکس حرفه‌ای، عازم دبی شده بود که همین موضوع شائبه‌هایی مبنی بر اخراج او از تیم ملی را ایجاد کرد. در همین راستا جویای شرایط محمود نهتانی از رئیس فدراسیون بوکس شدیم. حسین ثوری درباره شرایط نهتانی گفت: او برای گرفتن حکم رسمی، امسال معلم شده است و به دلیل احساس مسئولیت و وظیفه‌ای که داشت، تصمیم گرفت در مناطق کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان به تدریس بپردازد که اقدام شایسته‌ای است. به همین دلیل از حضور در اردوی تیم ملی خودداری کرد و ما هم به تصمیم او احترام گذاشتیم.

او در پاسخ به این سوال که با این اوصاف می‌توان گفت نهتانی به پایان کار خود با تیم ملی رسید؟ تصریح کرد: نهتانی را اخراج نکرده‌ایم و او تابستان‌ها می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

رئیس فدراسیون بوکس درباره آخرین وضعیت دانیال شه‌بخش نیز گفت: از آنجایی که نمی‌خواهیم حق کسی ضایع شود، دانیال برای رسیدن به مسابقات قهرمانی آسیا باید در مبارزه انتخابی به مصاف محمد کمالی برود که مدت‌ها در اردو زحمت کشیده است. دانیال در مسابقات حرفه‌ای بود و باید انتخابی بزند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1156286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =