نیمار: بارسلونا را با قلبم انتخاب کردم

ستاره پاری سن ژرمن اعتراف کرد که از رئال مادرید هم پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت که راهی بارسلونا شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از الموندو، نیمار یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال برزیل و جهان بود تا جایی که حتی پله اسطوره فوتبال برزیل قبل از حضور این بازیکن در بارسلونا او را بهتر از مسی می‌دانست.

بیشتر بخوانید

نیمار به ترکیب اصلی PSG بازخواهد گشت

نیمار هم از بارسلونا و هم از رئال مادرید پیشنهاد داشت اما او تصمیم گرفت که سانتوس را به مقصد بارسلونا ترک کند تا در کنار مسی روزهای خوبی را تجربه کند. او با آبی اناری‌ها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و بعد از آن راهی پاری سن ژرمن شد.

او درباره پیوستن به بارسلونا در سال ۲۰۱۳ گفت: من وقتی که در سانتوس بودم پیشنهادهای زیادی داشتم اما رویای من حضور در بارسلونا بود و به همین خاطر به حرف قلبم گوش دادم. از زمانی که بچه بودم بازی‌های بارسلونا را دنبال می‌کردم و آرزویم این بود که روزی در این تیم به میدان روم و به محض این که چنین پیشنهادی به دستم رسید بلافاصله آن را قبول کردم.

نیمار درباره ابراز علاقه رئال مادرید به جذب او گفت: به خاطر می‌آورم که من از رئال مادرید هم پیشنهاد داشتم. پیشنهادهای دیگر را به خاطر نمی‌آورم اما به یاد دارم که فرصت حضور در رئال مادرید را هم داشتم. باید تصمیم نهایی را می‌گرفتم. من به حرف قلبم گوش دادم و به همین خاطر بارسلونا را انتخاب کردم. قلبم باعث شد تا من راهی بارسلونا شوم و از تصمیم خودم پیشمان نیستم.

نیمار در بارسلونا هم روزهای خوبی را تجربه کرد اما او تصمیم گرفت که راهی پاری سن ژرمن شود. او با قراردادی تا ۲۰۲۲ و به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی تیم پاریسی شد. او قراردادش را تمدید کرده است و با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد. 

نیمار در تابستان تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن پیش رفت اما در نهایت در تیم ماندنی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1156761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =