۲ آزادکار ایرانی راهی یک چهارم نهایی شدند

مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان با صعود دو نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) از امروز (جمعه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا آغاز شده که نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۴ از سد مانوئل خاندزرتسیان از ارمنستان گذشت. وی در دور بعد مقابل هورست لهر قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از آلمان با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه بازنده‌ها به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

سومین دوره المپیاد کشوری استعداد های برتر ورزش های زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی
 

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمودجانلو در مبارزه نخست با نتیجه ۷ بر ۸ مغلوب حمزه آلاجا از ترکیه شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۵ تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کوتا تاکاهاشی از ژاپن می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی با توجه به نرسیدن سر وزن قانونی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ واسیل سووا از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با برنده کشتی میان ریچارد وق از مجارستان و رادو لفتر از مولداوی مبارزه می‌کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1156981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =