دشوار کردن انتخاب رئیس جمهور لبنان با تلاش سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان انتخاب رئیس جمهوری لبنان را در مسیری دور و دشوار قرار داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، روزنامه رای الیوم نوشت، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، این کشور در بحران‌های خود غرق شده و برای برون رفت از آن نیازمند درمان و راه حل های سریع است و دیگر از ایجاد مشکلات و بحران‌های جدید اشباع شده است.

وی در جریان افتتاح پروژه چاه‌های آب و انرژی خورشیدی در شهر قانا گفت، این مساله دیگر بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و عربستان نمی‌خواهند لبنان از بحران‌های خود رها شود و تلاش می‌کنند لبنانی‌ها را از گفتگو و توافق منع کنند.

بیشتر بخوانید:

شکست آمریکا در قمار تحریم‌های کشورهای حوزه مقاومت‌

قاووق گفت، نتایج جلسات پارلمان در مورد انتخاب رئیس جمهوری ثابت می‌کند که مداخلات سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان باعث ایجاد مانع و اخلال در انتخاب رئیس جمهور در موعد مقرر در قانون اساسی شده است زیرا این سفارتخانه‌ها و اتباع آن دو می‌خواهند نامزدی برای این پست انتخاب شود که کشور را به درگیری بکشاند. همه می‌دانند که این دو سفارتخانه انتخاب رئیس جمهوری را در مسیری دور و دشوار قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم رئیس جمهوری انتخاب شود که کارمند هیچ سفارتخانه‌ای نباشد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1157000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =