نیکاراگوئه و ایران، آخرین دیدار دوستانه

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی دوستانه خود پیش از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف نیکاراگوئه خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران از زمان حضور دوباره کارلوس کی‌روش، دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال انجام داده که به‌ترتیب به یک پیروزی و یک تساوی دست یافته است. ایران در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از حضور در بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی 19 آبان در تهران به مصاف نیکاراگوئه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

نیم‌نگاه ویتنام به اسکوچیچ

نیکاراگوئه که در آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان در رده صد و چهل‌ دوم جهان ایستاده است، در ماه دسامبر 2015 در رده 92 جهان ایستاد، این بهترین جایگاه نیکاراگوئه در رده‌بندی فیفا به‌شمار می‌رود. این تیم آمریکای شمالی اما تاکنون حضور در رقابت‌های جام جهانی را تجربه نکرده است.

هدایت تیم ملی نیکاراگوئه به‌عهده مارکو آنتونیو فیگوئروا شیلیایی است، تیمی که اخیراً در دو بازی دوستانه به مصاف غنا و قطر رفت و به‌ترتیب با نتایج یک بر صفر و 2 بر یک تن به شکست داد.

بیشتر بازیکنان نیکاراگوئه در لیگ این کشور مشغول به بازی هستند و در این بین پنج بازیکن در لیگ کاستاریکا، یک بازیکن در لیگ نروژ و یک بازیکن در لیگ گواتمالا بازی می‌کنند.

باسابقه‌ترین بازیکن این تیم خوسیو کوئیجانو با 79 بازی ملی و بهترین گلزن تیم هم خوان باررا بوده که در 72 بازی ملی 23 گل به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1157034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =