رؤسای کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی درسی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

مدیر کل برنامه ریزی درسی و آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی از انتصاب رؤسای کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی درسی و آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با حکمی از سوی دکتر علی اکبری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، لادن ریاضی، مدیر کل برنامه ریزی درسی و آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای اجرای اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی، راه کنش ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی، ساختار و عملکرد کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی درسی و آموزشی توسط اداره کل برنامه‌ریزی درسی و آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی، مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس شاخص‌های منطبق با سند تحول و تعالی دانشگاه، بازنگری لازم در ساختار و ترکیب کمیته های تخصصی مذکور انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۳۱ کمیته تخصصی  با اداره کل برنامه ریزی درسی و آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی همکاری دارند که هر کمیته شامل حداکثر ۹ عضو تخصصی است.

 ریاضی اظهار کرد: رؤسای تمامی کمیته ها براساس تخصص و سوابق تعیین و با صدور حکم از سوی دکتر محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، به مدت یکسال جهت انجام امور محوله منصوب شدند. 

مدیر کل برنامه ریزی درسی و آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اداره کل برنامه ریزی درسی و آموزشی با همکاری کمیته های تخصصی، بازنگری دروس را با جدیت آغاز کرده  و در حال حاضر بازنگری سرفصل برخی از دروس گروه های علوم پایه و فنی و مهندسی در حال انجام است.

در متن حکم معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: در اجرای بسته کاری ارتقاء کیفیت و کارآمدی  دوره های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه، با توجه به  تخصص و  تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان «رییس کمیته تخصصی برنامه ریزی درسی و آموزشی (عنوان کمیته) دانشگاه»  منصوب می شوید. انتظار دارد تحت هدایت و پیگیری های موثر جنابعالی کمیته مزبور در چارچوب اهداف تعیین شده در سند تحول و تعالی دانشگاه به صورت اثربخش عمل نموده و نتایج مورد انتظار را احراز نماید. امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157211

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =