روایت دانشجوی شریف از اتفاقات روز گذشته دانشگاه/ معترضان شیشه‌های سلف را شکستند

برخی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف پیش از ظهر روز گذشته در دانشگاه تجمع کردند، این اقدام با شکستن شیشه‌های سلف دانشگاه و زخمی شدن برخی از دانشجویان همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف یکشنبه اول آبان ماه در اعتراض به حرمت‌شکنی و قانون شکنی اتفاقات اخیر این دانشگاه، تجمع کردند. در این بین، برخی از دانشجویان معترض به دانشجویان دیگری که در این تجمع حضور داشتند، حمله کرده و با شکستن شیشه‌های سلف دانشگاه، منجر به زخمی شدن ۵ دانشجو و یک نفر از نیروهای حراست شدند.

یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در حوادث پیش از ظهر اول آبان در دانشگاه حضور داشت، در گفت‌وگو با ایسکانیوز می‌گوید: بعد از حدود یک ماه برگزاری تجمعات مختلف در دانشگاه صنعتی شریف و  وقوع هنجارشکنی‌های متعدد، روز گذشته برخی از دانشجویان دختر مقابل در اصلی سلف(ضلع غربی) برادران تجمع کردند. نیروهای حراست قصد داشتند که مانع از ورود این دانشجویان به سلف شوند؛ اما موفق نشده و آنها وارد سلف شده و به صورت مختلط مشغول صرف غذا شدند. 

این منبع آگاه ادامه می‌دهد: حوالی ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته، اولین تجمع رسمی دانشجویان مذهبی و حزب‌الهی دانشگاه در اعتراض به حرمت‌شکنی و اتفاقات یک ماه اخیر این دانشگاه و در اعتراض به کوتاهی برخی از مسئولان دانشگاه با دانشجویان خاطی، برگزار شد. 

به گفته این دانشجو، تجمع دانشجویان انقلابی در نزدیکی سلف دانشگاه واقع در ضلع جنوبی و رو به روی دانشکده مهندسی کامپیوتر برگزار و در همان مکان نماز جماعت نیز برپا شد. بعد از نماز، دانشجویان معترض در ضلع غربی سلف تجمع کردند و خواستار ورود به سلف، به صورت مختلط شدند. 

بر اساس اعلام این منبع آگاه؛ این دانشجویان در ابتدا اقدام به شکستن شیشه‌های سلف کردند. سپس نیروهای حراست برای جلوگیری از وقوع درگیری با چند عدد میز، جلوی باز شدن درهای سلف را گرفتند. دانشجویان معترض به درهای سلف لگد زدند تا جایی که درها از جای کنده شد. این دانشجویان شیشه‌های خرد شده را به سمت دانشجویان مذهبی که در سلف بودند، پرتاب کردند که این اقدامشان به زخمی شدن حدود ۵ نفر از دانشجویان مذهبی و یکی از نیروهای حراست انجامید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =