ظلی: خواهش می‌کنم بگذارید سجادی کارش را کند

پیشکسوت فوتبال اعتقاد دارد باید همراه سیدحمید سجادی بود تا مشکلات ورزش اصلاح شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرامرز ظلی، دروازه‌بان اسبق استقلال همواره مواضعی شفاف و اصولی در خصوص وزارت ورزش و جوانان داشته است و از روز اول اعتقاد به فرصت دادن به سیدحمید سجادی برای اصلاح امور.

بیشتر بخوانید:

طاهرزاده: گل‌محمدی به ترکیب ایده‌آل خود دست یافته است

ظلی پس از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا در دی ماه اعلام کرد: آقای سجادی عزیز من هستند. او انسان بسیار سالمی است. سجادی 8 ماه است آمده اما کار 8 سال پیش را از او می‌خواهند. شما هم دیدید قافله به مقصد نرسید و تیم‌ها محروم شدند. شما صدای دلنشینی از این فوتبال نمی‌شنوید. جا به جایی دائمی مدیران با سلایق مختلف باعث عقبگرد شده. ماحصل آن چه می‌شود؟ مشکلات یکی دو تا نیست اما امیدوارم روند اصلاح شود.

گفته‌های فرامرز ظلی به مرور زمان تایید شد و ثبات در دستور کار قرار گرفت که ماحصل آن قهرمانی استقلال با مدیر انتخاب شده توسط وزارت ورزش و جوانان بود.

پس از آن، ظلی در خصوص عملکرد سجادی گفت: 80 سال سن دارم و از جوانی در ورزش بوده‌ام. نیازی به تمجید بیهوده ندارم. هدفم این است بگویم به راحتی کسی را قضاوت نکنید. سجادی خودش قهرمان دوومیدانی بوده و از جنس ورزش است. قطعا او معضلات را می‌داند و در راه رشد ورزش تلاش خواهد کرد. بگذارید برای‌تان مثال بزنم. شما یک میز با مدیر و ارباب رجوع را در نظر بگیرید. یک طرف ارباب رجوع قرار دارد با چندین درخواست و دغدغه. پشت میز هم شخصی که باید به این دردمندی‌ها رسیدگی کند اما شما باید با در نظر گرفتن امکانات بررسی کنید که چگونه به دغدغه‌ها رسیدگی می‌شود.

گلر اسبق آبی‌ها در بحبوحه شایعات مربوط به استیضاح وزیر عنوان کرد: سجادی خودش ورزشکار و قهرمان ملی بوده است. او جنس ورزش را می‌شناسد و از حضورش روی صندلی ریاست از ابتدا استقبال کرده‌ام.

وی همچنین اعلام کرد: متاسفانه در کار او سنگ‌اندازی‌هایی انجام شد که این مساله گذشت. از شما خواهش می‌کنم بگذارید کارش را کند.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1157256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =