دبیر: غلامی قهرمانی را از ما گرفت

رییس فدراسیون کشتی با عصبانیت شدید از آزادکار وزن ٨٦ کیلو، دلیل قهرمان نشدن ایران در اسپانیا را او معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که سجاد غلامی امروز طبق اعلام سایت فدراسیون کشتی به دلیل تخلف پزشکی از جدول شانس مجدد وزن ٨٦ کیلوگرم رقابت های جهانی کشتی آزاد زیر ٢٣ سال حذف شد؛ ایران با اختلاف ٧ امتیاز نسبت به گرجستان قهرمانی تیمی این رقابت ها را از دست داد. 
سجاد غلامی قبل از شروع مسابقات امروز سرم تقویتی زده و این موضوع از سوی مسوولان اتحادیه جهانی تخلف محسوب شده و او دیسکالیفه شده است.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی درباره سجاد غلامی گفت: من نمی خواستم صحبت کنم، اما به دلیل گافی که کشتی گیر امید ایران سجاد غلامی داده است عصبانی هستم. چرا که او با گافی که داده است قهرمانی را از ایران گرفت. این کشتی گیر بار اولش نیست و ممکن است فدراسیون جهانی او را محروم کند. اگر فدراسیون محروم نکند ۲ سال این کشتی گیر را محروم می‌کنم.

بیشتر بخوایند

تداوم درخواست‌های افراطی / ایران را حذف کنید ایتالیا بیاید!


وی افزود: ما هیچ سالی چنین تیمی نداشتیم از سال ۲۰۱۲ به بعد نداشتیم تیم ملی کشتی آزاد امید کشورمان ۷ مدال کسب کرده است. سال ۹۸ که فدراسیون را تحویل گرفتم کشتی آزاد ایران در رتبه ۱۱ قرار داشت و امروز در این جایگاه قرار دارد. امروز گافی که کشتی‌گیر کرجی داده، اصلا قابل بخشش نیست چرا که امروز به دروغ رفته و به کادر پزشکی در مسابقات گفته درستکار و کاوه گفته اند باید سرم بزنم. این چندمین بار است که این کشتی گیر گاف می‌دهد و من با کسی تعارف ندارم و ۲ سال بدون شک او را محروم خواهم کرد.
دبیر درباره تصمیمی که گرفته است عنوان کرد: به دلیل اینکه باعث شده پرچم ایران امروز به عنوان قهرمان بالا نرود این تصمیم را گرفتم. می‌توانستیم مانند کشتی فرنگی قهرمان شویم اما به دلیل سهل انگاری این کشتی‌گیر همه چیز بهم خورد. اتحادیه جهانی کشتی با هیچ‌کس تعارف ندارد و طبق قوانین هر کشتی‌گیری که بدون اطلاع، سوزنی وارد بدنش شود دوپینگی محسوب می شود. در این شرایط بحرانی نمی‌توان حق را از باطل جدا کرد و باید امروز ما تسکین جامعه می شدیم و اینقدر ناراحت بودم از این موضوع که کشتی ۳ وزن دیگر را دنبال نکردم که ببینم چه شده است.

منیع: ورزش‌سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1157360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =