ژاوی: حذف از لیگ قهرمانان را به فراموشی سپرده و روی لیگ تمرکز می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از شاگردانش خواست حذف از لیگ قهرمانان اروپا را به دست فراموشی بسپارند.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا میهمان والنسیا خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: بازی سختی خواهد شد. با تیم تحت‌هدایت جنارو گتوسو مصاف خواهیم کرد، تیمی که عالی دفاع می‌کند. بازی جالب و سرگرم‌کننده‌ای برای هواداران خواهد شد، این در حالی است که سرمربیان دو تیم کار سختی دارند.

وی افزود: سه امتیاز این بازی مهم است و ما باید حذف از لیگ قهرمانان اروپا را به فراموشی بسپاریم و روی لیگ تمرکز کنیم. به بازیکنانم گفتم که باید ذهنیت‌مان را تغییر دهیم. لیگ قهرمانان برای ما یکسری از بدشانسی بود. شخصیت لازم را داشتیم، اما فرصت‌ها از دستمان در رفت. حالا باید ورق را برگردانیم و به لیگ فکر کنیم. در فصل جاری لالیگا آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌ایم. من همچنان مثبت‌اندیش هستم.

    بیشتر بخوانید

حکم حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا زیر دست اینتر

سرمربی بارسلونا یادآور شد: حذف از لیگ قهرمانان ضربه‌ای بر پیکر ما بود، اما هنوز رقابت‌های دیگر را در پیش داریم و می‌توانیم فصلی فوق‌العاده را رقم بزنیم. چهار تورنمنت دیگر داریم و باید برای کسب جام‌ها تلاش کنیم. در مسیر درستی هستیم و مسیرمان تغییری نمی‌کند. باید به سختکوشی‌مان ادامه دهیم و در ادامه نتایج مدنظرمان هم خواهد آمد. اگر هم نتایج مدنظر کسب نشود، سرمربی دیگری روی کار خواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =