کنار گذاشتن هالند از لیست منچسترسیتی

ارلینگ هالند از ترکیب منچسترسیتی برای رویارویی با لسترسیتی در بازی امروز کنار گذاشته شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ارلینگ هالند هفته گذشته و در بین نیمه دیدار منچسترسیتی در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند تعویض شد و گواردیولا بعد از پایان این دیدار اعتراف کرد که مهاجم در طول بازی ضربه خورده و البته از نظر جسمانی خسته شده است. بدین ترتیب سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در بازی امروز تیمش برابر لسترسیتی، ارلینگ هالند را در لیست قرار نداده و به این بازیکن استراحت داده است.

بیشتر بخوانید:

منچسترسیتی استعداد سابق بارسلونا را خرید

هالند در این فصل در ۱۶ بازی ۲۲ گل به ثمر رسانده است و غیبت او می‌تواند در مسابقه حساس امروز تاثیرگذار باشد. البته خولیان آلوارز فرصتی خوبی برای حضور در ترکیب اصلی منچسترسیتی پیدا خواهد کرد و این ستاره جوان می‌تواند خودش را به پپ گواردیولا ثابت کند.

آلوارز تنها یک بار در این فصل در لیگ برتر در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته و امروز می‌تواند برابر لسترسیتی در بین ۱۱ بازیکن ابتدایی قرار بگیرد. سیتیزن‌ها آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را روز چهارشنبه مقابل سویا برگزار می‌کنند. این تیم در حال حاضر صدرنشینی خود در گروهش را نیز تضمین کرده و ممکن است پپ گواردیولا در آن مسابقه نیز به ارلینگ هالند در استراحت بدهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =