وحیدی: دشمن از پیشرفت‌های کشور عصبانی است

وزیر کشور گفت: قوای انتظامی کشور در میدان مقابله با توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه عمل کرده و باید در مقابل توطئه‌های نوین و تهدیدات دشمنان همچنان رویکرد مقتدرانه، هوشمندانه و خردمندانه داشته باشیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست فصلی فرماندهان، معاونان و روسای فراجا که با حضور فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور در ستاد فرماندهی کل انتظامی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جنایت تروریستی شیراز اظهار داشت: حضور در جمع فرماندهان، معاونان و روسای فراجا را توفیق می دانم و از اقدامات مجاهدانه، مدبرانه و دلسوزانه آحاد فرماندهان، افسران، کارکنان، درجه داران فراجا برای ایفای نقش به منظور تامین نظم و امنیت قدردانی می‌کنم و به همه عزیزان و مدافعان امنیت خداقوت می گویم.   

بیشتر بخوانید:

وحیدی: دشمنان وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را نشانه رفته‌اند

وحیدی با اشاره به گستره ماموریتی پلیس از مرز تا مرکز مطرح کرد: انتظامی کشور در مقاطع و شرایط مختلف از سیل، زلزله، آتش سوزی تا تلاش دشمن و بدخواهان نظام اسلامی برای ایجاد و القاء نا امنی و نا امیدی ، مجاهدانه  برای امنیت مردم میدان داری کرده که قدردان تلاش های مجاهدانه نیروهای پلیس برای خدمت به کشور و مردم هستیم.

 *ماموریت اربعین برگ زرینی در کارنامه افتخارات فراجا

این مقام مسئول با گریزی بر ایفای نقش مطلوب و موثر فراجا در کنگره معنوی و عظیم اربعین حسینی (ع) بیان کرد: پلیس در ماموریت اربعین حسینی (ع) نیز به خوبی ظاهر و برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات این نهاد انقلابی افزوده شد.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه نیروهای پلیس با قدرت، اقتدار، مجاهدانه و برخورد حکیمانه و مدبرانه در میدان و صحنه های عملیاتی ظاهر می شوند تاکید کرد: انتظامی کشور در مقابله با فتنه و توطئه های دشمنان اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

* دشمن از پیشرفت‌های کشور عصبانی است

وحیدی با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت های کشور نگران و عصبانی هستند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به دستاوردهای مطلوبی دست یافته و این پیشرفت های روزافزون دشمنان و بدخواهان این نظام و مردم را عصبانی کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن برای آسیب به کشور به هر حربه و توطئه ای متوسل می شود، تاکید کرد: بخش زیادی از توطئه دشمن این مرز وبوم بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.

وزیر کشور با اشاره به تجربیات انتظامی در ماموریت های مختلف مطرح کرد: بحمداله انتظامی کشور در میدان مقابله با توطئه ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه عمل کرده و باید در مقابل توطئه های نوین و تهدیدات دشمنان همچنان رویکرد مقتدرانه، هوشمندانه و خردمندانه داشته باشیم.

* طراحی و اتخاذ تاکتیک های مناسب و متناسب با تهدیدات میدانی

این مقام مسئول بر لزوم طراحی و اتخاذ تاکتیک های مناسب و  به روز و متناسب با تهدیدات به ویژه در میدان عمل تاکید کرد و افزود: توسعه، اشراف و تسلط اطلاعاتی یک اصل مهم و راهبردی در مواجهه با توطئه های دشمنان است.

 *از تهدیدات، فرصت بسازیم

وحیدی با یادی از سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" و توصیه ایشان مبنی بر اینکه بایستی از تهدیدات فرصت بسازیم مطرح کرد: انتظامی کشور باید بر تقویت راهبرد تشخیص، تاکتیک، عمل میدانی و ... تمرکز ویژه ای داشته باشد و از هر تهدیدی برای خود فرصت بسازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1158054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      سردار گرامی ،برادر عزیز کدام پیشرفت چند تن دارو و آنتی بیوتیک این هفته از هند وارد کردیم از شعار تا واقعیت خیلی فاصله است . با این حرفها به انقلاب ظلم می کنید !