خبرهای خوش درباره VAR

ماجدی در مورد تلاش‌ها برای حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: فوتبال یک محیط ورزشی است و نباید دخالت‌های سیاسی در آن تأثیر گذار باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میرشاد ماجدی در گفتگو یی،  در خصوص ورود VAR به فوتبال ایران، اظهار داشت: کمیته داوران نیز مسئول مستقیم پیگیری موضوع VAR در فوتبال کشورمان است. 2 شرکت در این زمینه معیارهای لازم برای ورود VAR به کشورمان را دارا هستند. قرار است که تا 2 هفته آینده خبر خوبی در این زمینه اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی رئیس کمیته فوتسال می‌شود، عنوان کرد: رئیس فدراسیون در چینش افراد مختار است و تصمیم در تغییرات برعهده رئیس فدراسیون است. در اساسنامه‌ای که بنده مطالعه کردم؛ رئیس کمیته فوتسال خودش ریاست سازمان لیگ فوتسال هم عهده‌دار است. باید ببینم در این خصوص چه تصمیم گیری می‌شود؟

ماجدی در ادامه بااشاره به عملکرد تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا گفت: با بدشانسی بازی را به ژاپن واگذار کردیم وگرنه از هر لحاظ تیم ملی کشورمان سرتر از حریف بود؛ در آینده از این تیم بیشتر خواهیم شنید.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح داشت: به هیچ وجه تمایلی به تغییر مربی نداشته و ندارم اما نباید به شایعات توجهی شود زیرا نباید فراموش کنیم اسکوچیچ بود که در بدترین زمان تیم ملی کشورمان را تحویل گرفت و سریع‌ترین صعود تاریخ فوتبال کشورمان به جام جهانی را رقم زد. نظر شخصی بنده عدم تغییر در نیمکت تیم ملی کشورمان بود اما همیشه تابع جمع بوده و وقتی جمع تصمیم به تغییر سرمربی گرفت. در حال حاضر برای آقای کی روش آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد تلاش‌ها برای حذف تیم ملی از جام جهانی اذعان داشت: فوتبال یک محیط ورزشی است و نباید دخالت‌های سیاسی در آن تأثیر گذار باشد. انصاف نیست تیم کشورمان که بدون یک دلار کمک فیفا به دلیل تحریم‌ها و تحمل فشارهای اقتصادی با اقتدار در آسیا به جام جهانی راه یافته، از جام جهانی حذف شود. جوانان ملی پوش کشورمان نشان خواهند داد که یک ملت پشت آن‌ها ایستاده تا بتوانند خوشحالی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند؛ کمترین حق‌‍مان حضور در جام جهانی است.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1158127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =