بانوان بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی چهارم جهان شدند

تیم بسکتبال سه نفره بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت های لیگ جهانی ۲۰۲۲ دانشجویان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم بسکتبال سه نفره بانوان دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان نماینده کشورمان و یکی از نمایندگان قاره آسیا در ششمین دوره رقابت های لیگ جهانی دانشجویان در ترکیه شرکت کرده بود، مقام چهارم را از آن خود کرد.

در این دوره از رقابت ها، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با دو پیروزی مقابل نماینده شیلی و نماینده نیوزلند و دو شکست مقابل اسپانیا و مغولستان به مرحله حذفی رسید. در این مرحله بانوان بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی مقابل تیم مکزیک ایستادند و 12 به 6 مغلوب شدند.

تیم بسکتبال سه نفره بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار رده بندی مقابل تیم مغولستان صف آرایی کرد و در مسابقه ای جذاب 15 به 12 متحمل شکست شد. در پایان این رقابت ها که با حضور 12 تیم برگزار شد، چین تایپه روی سکوی قهرمانی ایستاد، مکزیک و مغولستان به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم ایران به مقام چهارم رسید.

تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب زینب غفاری، آیدا گل محمدی، آناهیس خداوردیان و نسرین فلاح در رقابت های لیگ جهانی دانشجویان شرکت کرد و خوش درخشید. همچنین صنم کوهی به عنوان مربی و نسترن پیروزی به عنوان سرپرست، همراه تیم دانشگاه آزاد اسلامی بودند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1158155

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =