اینیستا: بازگشت به بارسلونا برای مسی آسان نیست

آندرس اینیستا در مصاحبه‌ای درباره وضعیت کنونی بارسلونا گفت‌وگو کرد.

به گزارشگروه ورزشی ایسکانیوز، آندرس اینیستا پس از جدایی از بارسلونا در سال 2018، به فوتبال ژاپن منتقل شد و همچنان بازیکن ویسل کوبه است. اینیستا در مصاحبه جدیدی که با آاس انجام داد، از احتمال خداحافظی کردنش از فوتبال در کشور ژاپن صحبت کرد و راجع به وضعیت کنونی بارسا هم نظر داد. شرح مهم ترین قسمت های مصاحبه اینیستا را در ادامه می خوانید: 

 حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا؟ بله، سورپرایز شدم چون انتظارش را نداشتم. بارسا در لیگ قهرمانان تمرکز کافی نداشت و همه چیز آنجا متفاوت به نظر رسید. دوست دارم بارسا و آدم هایی که در آنجا می شناسم همیشه خوشحال باشند. از زمان ورود ژاوی، پیشرفت بارسا واضح بوده است و این تیم ترکیب کاملی هم در اختیار دارد. اما نمی توانیم نقش جزئیات را در فوتبال نادیده بگیریم، مخصوصا در لیگ قهرمانان. بارسا می توانست اینتر و بایرن را شکست دهد اما چنین اتفاقی رخ نداد. من خودم هم با چنین شکست هایی مواجه شده ام، آخرین آنها در رم اتفاق افتاد. در آن بازی نتوانستیم جزئیات را به نفع خودمان رقم بزنیم. بارسلونا به ثبات نیاز دارد. 

لواندوفسکی؟ یک بازیکن استثنایی. همه ما او را از قبل ورودش به بارسا می شناختیم. لوا علاوه بر گلزنی هایش که بسیار زیبا آنها را انجام می دهد، تکنیک و قدرت بدنی خیلی خوبی هم دارد. او بازیکنی است که باید در بارسا نقش کلیدی داشته باشد اما نه فقط برای گلزنی، بلکه به خاطر تاثیری که روی بازکنان جوان دارد. 

اسطوره بارسلونا گفت:  مقایسه پدری با من؟ پدری از فوتبال بازی کردن لذت می برد، برایش مهم نیست که دارد در سانتیاگو برنابئو بازی می کند یا در کوچه. به همین دلیل بعید می دانم مقایسه ها و فشارهای موجود، رویش اثرگذار باشند. من داستان خودم را در فوتبال نوشتم و او هم قرار است چنین کاری انجام دهد، قطعا هم پتانسیلش را دارد. پدری می تواند ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا باشد.

آندرس اینیستا افزود:  ارتباطم با ژاوی؟ رابطه خودمان را حفظ کرده ایم اما وقتی با هم حرف می زنیم، موضوع صحبتمان فوتبال و یا تاکتیک نیست. او مشغول انجام کاری است که مدت ها هدفش بود. ژاوی برای انجام این کار آماده شده و حالا هم در خانه حضور دارد. او همیشه می دانست که چالش پیش رویش تا چه اندازه بزرگ است و به عنوان یک دوست، برایش بهترین ها را آرزو می کنم. 
هافبک ویسل کوبه در مورد بازگشت اسطوره بارسلونا به باشگاه گفت:  

 بازگشت مسی به بارسلونا؟ به نظر من برایش آسان نیست اما من نه مسی هستم و نه لاپورتا پس نمی توانم پیش بینی کنم. خود لئو باید این تصمیم را بگیرد. 

اینیستا در ادامه راجع به مودریچ صحبت کرد:  عملکرد مودریچ؟ ما بازیکنانی با مشخصات متفاوت هستیم، چه از لحاظ سبک بازی و چه نقشمان درون زمین. مودریچ از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال است و اسطوره باشگاهش به حساب می آید. اصلا آسان نیست که این همه سال در رئال مادرید باشید و از آن مهم تر، دائما برای تیمتان بدرخشید. 

آندرس اینیستا ادامه داد:   مقایسه ژاویستا بوسکتس با مثلث رئال مادرید؟ مثلث خط هافبک رئال مادرید از بهترین خط هافبک های تاریخ فوتبال بود. آنها جام های زیادی بردند و از بهترین ها هستند؛ مانند خود ما. لذتی که از بازی کنار بوسکتس و ژاوی نصیبم شد را دیگر تجربه نکردم. در مورد مقایسه هم باید بگویم که نظر هر کسی به سلیقه خودش بستگی دارد. 

منبع: طرفداری

انتهای پیام/

کد خبر: 1158302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =