اصولی: هزینه VAR با باشگاه‌ها خواهد بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت:‌ در بحث معرفی شرکت، گرفتن تخفیف، همکاری و همراهی با باشگاه‌ها و سایر فعالیت‌های مربوطه در کنار باشگاه‌ها خواهیم بود اما تجهیزات VAR و هزینه‌های آن متعلق به آن‌ها خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، احسان اصولی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رادیویی در مرود تجهیزات کمک‌دارو ویدئویی اظهار کرد: فوتبال برای بروز شدن نیازمند تجهیزات و ادوات خاصی است که باید باشگاه‌های فوتبال به آن مجهز شوند. یکی از این مباحث به کمک داور ویدئویی باز می‌گردد که فوتبال ایران و باشگاه‌های کشومان به آن نیاز دارند. 

وی ادامه داد: با توجه به این که تجهیزات مربوطه متعلق به باشگاه‌ها خواهد بود و باید در استادیوم‌هایی که از سوی آنها به عنوان محل بازی‌های خانگی اعلام می‌شود، نصب شود طبیعی است که مسایل مربوط به آن از جمله هزینه‌ها نیز بر عهده خود باشگاه‌ها خواهد بود اما ما به عنوان فدراسیون فوتبال در بحث معرفی شرکت، گرفتن تخفیف، همکاری و همراهی با باشگاه‌ها و سایر فعالیت‌های مربوطه در کنار باشگاه‌ها خواهیم بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال حرفه‌ای شرایط خاص خود را دارد و ما هم باید در همین راستا حرکت کنیم، باشگاه نیز باید کمک کنند تا این مساله حل شود و فدراسیون هر کمکی که در حد توان و بضاعتش باشد را انجام می‌دهد. بدون شک این هزینه‌هایی که برای خرید و نصب VAR انجام می‌شود به سود خود باشگاه‌ها خواهد بود و فوتبال ایران از آن سود می‌برد. 

اصولی در مورد اینکه VAR چه زمانی در فوتبال ما اجرایی خواهد شد، تاکید کرد: هدف همه ما این است که به زودی نهایی شود و همه همکاران ما در تلاش هستند تا در اسرع وقت این مهم اجرایی شود و در همین راستا نیز فعالیت‌های خود را با جدیت ادامه می‌دهیم تا به زودی شاهد فعالیت این سیستم در فوتبال ایران باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد آخرین خبرها از هتل محل اقامت تیم ملی و تمهیداتی که برای آسایش بازیکنان در نظر گرفته شده، گفت: هفته گذشته دبیر فدراسیون فوتبال با حضور در قطر از نزدیک شرایط را مورد بررسی قرار داد که این مسله در نشست هیات رئیسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. هدف ما این است که بهترین شرایط را برای تیم ملی به وجود آوریم تا بازیکنان در آرامش و با تمرکز بالا فقط به فکر بازی‌های جام‌جهانی باشند.

او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در مورد محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده تاکید کرد: این مساله در دست بررسی است و مذاکراتی هم انجام شده است. امیدواریم باشگاه قطری به زودی این دو بازیکن را به تیمی ملی بدهد تا کی‌روش بتواند برنامه‌های خود را ادامه دهد. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1158308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =