اُفت فروش انیمیشن پسر دلفینی در ایران / اکران در ترکیه با اقبال روبرو می‌شود؟

تهیه کننده انیمیشن پسر دلفینی گفت: استقبال از این انیمیشن در ایران خوب بود و بعد از روز چهارم در صدر فروش سینما جای گرفتیم، اما بعد از اتفاقاتی که اخیرا در کشور رخ داد روند به طور کلی برعکس شد و دچار افت شدیم

محمدامین همدانی تهیه کننده انیمیشن پسر دلفینی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره چگونگی استقبال مخاطبان کشورمان از این انیمیشن اظهار کرد: استقبال از پسر دلفینی در ایران خوب بود و بعد از روز چهارم در صدر فروش سینما جای گرفتیم، اما بعد از اتفاقاتی که اخیرا در کشور رخ داد روند به طور کلی برعکس شد و دچار افت شدیم اگر چه بازهم در صدر فروش قرار داریم و تصور شرکت فروش بر این بود که ما می‌توانستیم دو برابر مقداری که تا کنون فروش داشته‌ایم را به فروش برسانیم اما به خاطر جوی که اکنون بر کشور حاکم است، چنین اتفاقی رخ نداد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات اکران انیمیشن ایرانی پسر دلفینی در روسیه / ساخت نسخه سریالی

همدانی در پاسخ به این سوال که پسر دلفینی در کدام کشورها اکران خواهد شد، گفت: این انیمیشن در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) در ترکیه اکران خواهد شد و باید ببینم چقدر می‌توانیم در این کشور مخاطب داشته باشیم.

پسر دلفینی

تهیه کننده انیمیشن «پسر دلفینی» در ادامه با اشاره به تولید سریال انیمیشن پسر دلفینی نیز عنوان کرد: سریال پسر دلفینی در ۲۶ قسمت در حال تولید است که پخش آن از انتهای بهار در ایران و چند کشور دیگر شروع خواهد شد، چرا که چند کشور از قبل سریال این انیمیشن را پیش خرید کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، پسر دلفینی یک انیمیشن سینمایی تولید سال ۱۳۹۹ محصول شرکت اسکای فریم به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی است که داستانی در ژانر ماجراجویی و کمدی دارد. اکران این اثر در روسیه با استقبال چشمگیر مردم این کشور روبرو شد.

پسر دلفینی بعد از اکران در روسیه، از ۲ شهریور ۱۴۰۱ پس از وقفه دوساله به خاطر کرونا در سینماهای ایران اکران شد. این انیمیشن  از آغاز اکران خود تا کنون با فروش ۱۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان توانسته هشت هفته صدر نشین سینمای ایران شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1158401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =