بهادری جهرمی: کلنگ‌زنی جدیدی به‌ جز در بخش مسکن در سفرهای استانی انجام نمی‌شود

سخنگوی دولت گفت: دولت با آیین نامه اجرایی پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگانی که فاقد شغل هستند، موافقت کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 11 آبان‌ماه) هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت:  آبان یادآور ظلم هایی است که استکبار جهانی در گذشته و حال علیه مردم و ملت ایران روا داشته و می دارد.

بیشتر بخوانید:

بهادری‌جهرمی: از خون ‌شهدای تروریستی شیراز نمی‌گذریم

بهادری جهرمی با اشاره به جلسه امروز هیات دولت اظهار کرد: اولین دستور جلسه امروز، بررسی گزارش حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مقابله با فساد بود. این گزارش، گزارش مبسوطی در خصوص ارزیابی دستگاه های اجرایی در حوزه مبارزه با فساد به هیات دولت بود. نقاط قوت و ضعف دستگاه های اجرایی به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از برخی دستگاه ها به طور ویژه تقدیر شد. به ویژه، به واسطه اقداماتی که در تقویت و توسعه شفافیت یا تکمیل سامانه های الکترونیکی که از فساد پیشگیری می کنند و باعث می شود امکان بروز فساد از منشاء وجود نداشته باشد، تقدیر شد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: مردم از دولت توقع از بین بردن ریشه‌های فساد به ویژه فساد اداری و اقتصادی را دارند که رئیس جمهور دستورات ویژه را دادند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه برخی نقاط ضعف در فرآیندهای اداری، روش ها و قوانین و بسترهایی که بعضی اوقات ممکن است منشاء نفوذهایی برای تخلف یا فساد باشد، مطرح شد، تاکید کرد: در جلسه امروز، بر لزوم سرعت بخشی به اصلاح این فرآیندها تاکید شد. مردم از این دولت جهت از بین بردن ریشه های فساد به ویژه فساد اقتصادی و فساد اداری با توجه به شعارها و وعده های دولت و سابقه دولتمردان در مبارزه با فساد و همچنین تاکید رئیس جمهور انتظار دارند.

سخنگوی دولت گفت: دولت با آیین نامه اجرایی پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگانی که فاقد شغل هستند، موافقت کرد.

وی گفت: امروز در دولت تاکید شد که به جز در بخش مسکن، کلنگ‌زنی جدیدی در سفرهای استانی انجام نخواهد شد.

بهادری جهرمی افزود: شمس الدین فرزادی پور به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انتخاب شد.

کد خبر: 1158433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =