امیری: برخی مسابقات ایران را کوچک کردند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بعضی‌ها به عمد سطح گروه تیم ملی در جام جهانی را پایین نشان دادند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وحید امیری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی پیرامون آخرین شرایط اردویی، اظهار داشت: چیزی که اکنون به وضوح به چشم می‌آید، این اتحاد و همدلی است که در تیم به وجود آمده. چون نزیک جام جهانی هستیم، تمام مسئولان ، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش‌شان این است که این همدلی به شکل خوب به وجود آید تا در جام جهانی نتیجه‌ای در خور نام ایران کسب کنیم.

وی افزود: اسکوچیچ زحمت کشیدند و تیم ملی را به جام جهانی رساندند ولی در توانایی، اقتدار و مسائل فنی حرفی در خصوص کی‌روش نمی‌ماند. او در بهترین تیم‌های دنیا مربیگری کرده و 8 سال نیز در ایران زحمت کشیدند. در این مدت ایران همیشه در رده‌بندی  فیفا تیم اول آسیا نام داشت. الان همه می‌بینیم که همگی در حال تلاش هستند و کادر فنی و کادر مدیریت می‌خواهند بهترین نتیجه را بگیرند. ان‌شاءالله بتوانیم چیزی که مردم و خود ما انتظار داریم را بدست آوریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر چند کار ما بسیار سخت است و برخی پیش از مسابقات، این گروه را کوچک کردند و صعود ایران را آسان دانستند ولی کار بسیار سخت است و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بهترین نمایش‌مان را به اجرا گذاریم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1158447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =