سجادی: تیم ملی فوتبال ایران عاری از هرگونه حاشیه است

وزیر ورزش وجوانان گفت: کارشناسان فدراسیون فوتبال و کادر فنی و تک تک عزیزان به تیم ملی امیدوار هستند؛ بسیار برنامه ریزی های دقیق وتخصصی صورت گرفته است؛ گزارش های رسیده به من در خصوص تیم ملی نیز عاری از هرگونه حاشیه است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سید حمید سجادی شامگاه چهارشنبه درحاشیه آیین افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال برای حضور در مسابقات جام جهانی، اظهار کرد: این روزها همه به فکر تیم ملی هستند و پیشاپیش آرزو می کنیم اعزام های تیم ملی فوتبال با همین شرایط خوب و کیفیتی که دارد اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو: به استقلال آمدم تا جام ببرم

او با بیان اینکه تیم ملی فوتبال دوبازی تدارکاتی بسیار خوب پیش رو دارد، افزود: تیم ملی برای یک بازی تدارکاتی در تهران و یک بازی تدارکاتی دیگر هم در دوحه قطر به میدان خواهد رفت.

وزیر ورزش وجوانان گفت: تمام تمهیدات و مقدمات از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام شده است تا این تیم بتواند به شکل خوبی دور هم جمع شوند؛ همچنین چند مرحله بازبینی فنی و دوره های اردویی کوتاه مدت را آقای کی‌روش سرمربی تیم ملی برنامه ریزی کرده اند؛ بررسی های فنی را برای بازیکنانی که در ایران بودند به خوبی انجام دادند و یکسری از بازیکنان ما نیز در خارج کشور هستند.

سجادی تصریح کرد: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی ادوارگذشته را در این دوره سراغ داریم؛ اهالی فوتبال خیلی امیدوار هستند و ما هم همینطور؛ کارشناسان فدراسیون فوتبال و کادر فنی و تک تک عزیزان به تیم ملی امیدوار هستند؛ بسیار برنامه ریزی های دقیق وتخصصی صورت گرفته است؛ گزارش های رسیده به من در خصوص تیم ملی نیز عاری از هرگونه حاشیه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1158552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =