برخورد قاطعانه با اخلال‌کنندگان امنیت مردم/ خون شهدا چهره واقعی آشوبگران را آشکار کرد

سخنگوی قوه قضائیه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، طلبه جوان آرمان علی وردی اعلام کرد: به برکت خون شهدا چهره واقعی آشوبگران برای مردم آشکار شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه با حضور در منزل طلبه شهید آرمان علی وردی از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، اظهار داشت: قوه قضائیه با قاطعیت با قاتلان شهید علی وردی برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

 قاتلان شهید آرمان علی وردی دستگیر شدند

ستایشی با تسلیت مجدد به خانواده این شهید دلاور گفت: با اهتمامی که صورت گرفته است دستگاه قضایی با قاطعیت و اقتدار با عاملین، مسببین و مباشرین شهادت این شهید عزیز و سایر شهدای اغتشاشات اخیر برخورد کرده و احکام شرعی و قانونی در مورد مرتکبین صادر خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم با شناخت ماهیت واقعی آشوبگران صف خود را از آنها جدا کردند، تصریح کرد: ماهیت واقعی و هدف اصلی آشوبگران چیزی جز آتش سوزی، قتل، تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی نبوده است.

ستایشی افزود: هر چند غم از دست دادن انسان‌های خوب به ویژه شهدایی همچون آرمان علی وردی که همه زندگی خود را با طهارت، ایمان، اخلاق، معنویت و معرفت همراه کرده بود، بسیار سخت است اما خداوند به برکت خون این شهیدان سرافراز چهره نفاق و خدعه علیه اسلام و ولایت را آشکار نمود.

طلبه شهید آرمان علی وردی در شهرک اکباتان تهران توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1158598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =