وضعیت جاده‌ها| تردد در محورهای چالوس و هراز روان است

آخرین وضعیت محورهای شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید

جزئیات یک‌طرفه شدن هراز و کندوان‌

تردد در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و  ۳۷۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۷ درصد کاهش  یافته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۲، اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

 آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – تهران، آزادراه کرج – قزوین، آزادراه ساوه – تهران و آزادراه قم – تهران جزو محورهای بیشترین تردد  در ۲۴ ساعت گذشته هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1158605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =