ایران - امارات/ ساحلی‌بازان فاصله‌ای تا فتح چهارمین جام ندارند

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب برای رسیدن به دیدار پایانی و فتح جام بین‌قاره‌ای باید از سد میزبان مسابقات بگذرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از سه پیروزی مقتدرانه در مرحله گروهی به ترتیب برابر پاراگوئه، آمریکا و ژاپن با اقتدار به نیمه‌نهایی رسید و امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی امارات میزبان مسابقات می‌رود.

مرحله گروهی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۲۲ به میزبانی امارات، با معرفی ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد. برزیل (۹) و امارات (۶) به عنوان تیم های اول و دوم گروه A به جمع چهار تیم نهایی راه یافتند و ایران (۸) و پاراگوئه (۶) راه یافتگان از گروه B به مرحله نیمه نهایی بودند.

ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران که قهرمان سه دوره از جام بین قاره‌ای شده اند مقابل امارات میزبان قرار خواهند گرفت که بعد از برزیل به عنوان تیم دوم گروه A به جمع چهار تیم نهایی راه یافت. دیگر دیدار نیمه نهایی را هم برزیل و پاراگوئه (۱۸:۱۵) برگزار خواهند کرد.

ایران - امارات؛ ساحلی‌بازان یک گام تا فتح چهارمین جام

ایران با شکست ژاپن، ۸ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. در دیگر دیدار این گروه پاراگوئه توانست با نتیجه ۴ بر ۳ آمریکا را مغلوب کند و با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

در سوی دیگر و در گروه A هم دو دیدار برگزار شد که در بازی اول اسپانیا ۴ بر صفر عربستان را مغلوب کرد و تیم‌های برزیل و امارات برای تعیین صدرنشین به مصاف هم رفتند که برزیلی‌ها مقابل میزبان مسابقات با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند. با این نتایج برزیل به عنوان صدرنشین و امارات تیم دوم گروه A به نیمه‌نهایی صعود کردند.

شاگردان علی نادری تا این جای کار عملکرد خوبی داشتند و با پیروزی در هر سه دیدار دور گروهی نشان دادند که عزمی جدی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. آنها برای رسیدن به دیدار پایانی و نهایی کردن هدف خود، امشب بازی با اماراتِ میزبان را پیش رو دارند. 

ایران - امارات؛ ساحلی‌بازان یک گام تا فتح چهارمین جام

در صورتی که ایران و برزیل به پیروزی احتمالی در دیدارهای نیمه نهایی دست یافته و فینالیست شوند، شاهد فینالی خواهیم بود که فتح آن، هر کدام از دو تیم را از دیگری جدا و در کنار روسیه با چهار عنوان قهرمانی، به پرافتخارترین تیم جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی تبدیل خواهد کرد.

دیروز تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی یعنی تیم‌های ایران، امارات، پاراگوئه و برزیل استراحت کردند اما تیم‌های عربستان، ژاپن، اسپانیا و آمریکا دو بازی را برای تعیین مقام های پنجم تا هشتم برگزار کردند. در بازی‌های دیروز ژاپن ۱۰ بر ۳ از سد عربستان گذشت و آمریکا هم ۴ بر ۳ اسپانیا را شکست داد. به این ترتیب فردا ژاپن و آمریکا برای تعیین رتبه‌های پنجم و ششم و اسپانیا و عربستان برای تعیین رتبه‌های هفتم و هشتم به مصاف هم می‌روند. 

دیدارهای رده بندی و فینال جام بین قاره ای فوتسال ساحلی روز یکشنبه ۱۵ آبان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها تا دیدار فینال پیش رفت اما در این دیدار مغلوب روسیه شد که در این دوره حضور ندارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1158762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =