سروری: مشکل سیلاب در تهران اساسی است

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تلاش ۶۵۰ نیروی شهرداری برای برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ایسکانیوز، پرویز سروری نایب رییس شورا در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از اقدامات انجام شده شهرداری منطقه ۱۹ در خصوص بازپس گیری زمین های تصرف شده بدست سوداگران، یادآور شد: در مدت اخیر که با ساخت و سازهای غیرقانونی مشکلات جدی برای تهران ایجاد شده بود، با تلاش شبانه روزی در این منطقه برخوردهای لازم صورت گرفته و این روند ادامه خواهد یافت. ناجا و شهرداری دست به دست هم دادند و در بلوای جریان فتنه ۷۵ هکتار زمین را آزاد کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه دادسرای ناحیه ۳۷ تهران با شهرداری منطقه ۱۹ همکاری کرده است، گفت: شهرداری با ۱۵۰ نیروی یگان حفاظتی، ۴۰۰ نیروی شهربان و ۱۰۰ نیروی منطقه با استفاده از ماشین آلات خود ۶۰ قطعه چهار دیواری، ۱۵ قطعه سوله و ۲۰ باب واحد تجاری را آزاد کرده است.

وی افزود: در شهرداری منطقه ۵ نیز اتفاقات خوبی افتاده و تقاضا می شود در دیگر مناطق نیز همچون منطقه ۱۹ اقدامات لازم را در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهند. شورای شهر به شدت و با حساسیت این موضوع را پیگیری می کند و نسبت به کوتاهی ها برخورد لازم را خواهد داشت اما هم اکنون از تلاش های صورت گرفته تقدیر می کنیم. باید برخورد لازم صورت بگیرد که شاهد موارد اینچنینی در گوشه و کنار تهران نباشیم.

سروری تأکید کرد: مشکل سیلاب در تهران اساسی است که شهرداری نقاط سیلاب خیز را شناسایی کرده و روز گذشته در شنبه امید و افتخار شاهد این بودیم که در تقاطع آریافر به عنوان منطقه سیلاب خیز، پروژه ای که سالها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در طول یک سال اخیر ۵۰ درصد پیشرفت کرده و به نتیجه رسیده است. امیدواریم دیگر نقاط نیز ایمن سازی شود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1158884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =