کنعانی‌زادگان: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال مهم هستند

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که شرایط تیم ملی فوتبال خیلی خوب است و با آمدن کی‌روش انسجام تیم دو برابر شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان در حاشیه تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال درباره آخرین شرایط ملی‌پوشان در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را در دو نوبت صبح و بعدازظهر پشت سر می‌گذاریم. چون فاصله بازی‌های ما در جام جهانی کم است، تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و از وقتی که کی‌روش آمده، انسجام تیم ملی دو برابر شده است. ان‌شاءالله که همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم در جام جهانی دل مردم را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی فدراسیون فوتبال با نکونام

وی درباره غیبت دو جلسه‌ای‌اش در تمرینات تیم ملی گفت: با توجه به اینکه تمرینات ما در فیفادی نبود و من و شجاع عضو باشگاه الاهلی بودیم، باشگاه به ما گفت که به قطر برگردیم و با توجه به اینکه تمام زمین‌های تمرین قطر را به خاطر جام جهانی استراحت دادند، ما هم زمین تمرین خوبی نداشتیم، فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون قطر مذاکره کرد و خدا را شکر ظرف یکی دو روز توانستیم به تیم برگردیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به اینکه کی‌روش روی او و شجاع حساب ویژه‌ای باز کرده است، خاطر نشان کرد: حقیقت این است که تمام بازیکنان تیم مهم هستند و همه در یک سطح هستیم و سعی می‌کنیم که ‌ تمرینات خوبی انجام دهیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما هم سعی کردیم که خیلی سریع مشکل را حل کنیم و به تمرینات تیم ملی برگردیم.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1158899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =