چرا برنامه «خودمونی» حاشیه‌ساز شد؟

یکی از حواشیِ این روزهایِ کانال‌های مجازی، انتشار تصویر مهران رجبی به عنوان مجری تلویزیون است؛ تهیه‌کننده‌ «خودمونی» اعتقاد دارد که نیاز به هنرمندی داشتیم که هم پیشکسوت باشد و هم در زندگی شخصی‌اش موفق بوده باشد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، تلویزیون این روزها «خودمونی» را با اجرای مهران رجبی روی آنتن دارد. مسابقه‌ای که با حضور دو گروه شرکت‌کننده اتفاق می‌افتد؛ هر گروه متشکل از پدربزرگ و مادربزرگ به همراه همه فرزندان و نوادگان است.

همان‌طور که حامد خانی تهیه‌کننده‌اش می‌گوید ایجاد فضای صمیمی و شاد در بین اعضای خانواده و پرداختن به مقوله خانواده براساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مهم ترین هدف این برنامه است.

او همچنین در واکنش به حاشیه‌سازی‌هایی درباره حضور مهران رجبی به عنوان مجری این برنامه تلویزیونی تأکید کرد: برای مجری "خودمونی" نیاز به هنرمندی داشتیم که در جایگاه ریش سفید برنامه در کنار پدربزرگ و مادربزرگ که شرکت‌کنندگان اصلی مسابقه‌اند قرار بگیرد. همچنین در زندگی‌ شخصی‌اش موفق بوده باشد. در نهایت با توجه به قدرت طنازی و مقبولیت ایشان بین خانواده‌ها بهترین گزینه آقای رجبی بودند.

اما حاشیه‌سازی در فضای‌مجازی نسبت به این برنامه ادامه دارد. از هجمه به برنامه «ایرانیوم» با اجرای سیدبشیر حسینی تا حتی انتشار خبر جعلی انتخاب مهران رجبی به عنوان مجری برنامه «دورهمی» که تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی آن را تکذیب کرد.

مهران رجبی پیش از این در چند برنامه دیگر هم اجرای تلویزیونی در کارنامه‌اش دارد. با این اوصاف مشخص نیست، چرا برای حضور این مجری حاشیه‌سازی‌ها را آن‌قدر زود آغاز کردند.  

البته از جانب فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هم انتقادی به بخشی از این برنامه وارد شد. همان بخشی که شرکت‌کنندگان با تعدادی از گونه‌های حیات‌وحش مانند مار، خرگوش، خارپشت و... مواجه می‌شوند؛ افراد باید در حالی که چشم‌شان بسته است، دست‌شان را داخل جعبه‌ای ببرند و با لمس این حیوانات بگویند که چه گونه‌ای است.

اما در واکنش به این انتقاد و گلایه‌، تهیه‌کننده این درخواست را از همه مخاطبان و اهالی رسانه داشت که بگذارید این مسابقه تلویزیونی چند قسمتِ دیگر جلو برود تا بهتر بتوانید در مورد آن قضاوت کنید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1158908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مرجان IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      3 5
      برنامه و مسابقه طنز خودمونی رو برای بار اول دیشب دیدم خیلی عالی بود ممنون ممنون خیلی خندیدم ملت همش ایراد گیر ایران کمتر مدام ایراد بگیرید گاهی هم.خدا رو شکر کنید
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      0 1
      تنها یک خصوصیت مثبت دارد و ان هم کنار هم قرار گرفتن اعضای خانواده هاست. که آن هم چیز جدیدی نیست. در مسابقات دیگر هم بوده. فوق العاده برنامه مزخرفی است گرفتن خنده به چه قیمتی؟؟؟ بسیاری از قسمتهای مسابقه فوق العاده غیر ایمن و خطر ناک و غیر آموزنده ست. اصلا به فکر اسیبهایی که افراد می خورند و یا یادگیری های اشتباه از برنامه نیستند واقعا چه کسی برگزاری و پخش این برنامه رو تایید کرده؟؟؟؟
    • حسن IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      0 0
      سلام چطوربه عقل عده ای معدود رسید که تقلیدصدا توهینه
    • قوام پور IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      0 0
      برنامه خودمونی اصلا مختوا ندارد مجری باید جوان باشد زشت است مجری پیرو بالباس رنگی ظاه شود