جای خالی طنزهای شبانه در تلویزیون / ملودارم‌ها دیگر مخاطب‌پسند نیستند

بازیگر سریال لیسانسه‌ها گفت: دیگر فیلمنامه‌‎های ملودارم مانند گذشته مورد پسند مخاطب نیستند و اگر بخواهیم مخاطب را پای تلویزیون نگه داریم باید مانند دهه ۸۰ طنزهای شبانه را نیز در برنامه‌های تلویزیون بگنجانیم.

افشین سنگ چاپ بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی به نام «طعم طمع» هستم که در اصفهان فیلمبرداری می‌شود و یک سریال استانی است که قرار است از یکی از شبکه‌های سراسری تلویزیون نیز پخش شود.

وی در ادامه با اشاره به کم‌کاری خود در سینما و تلویزیون عنوان کرد: کم‌کاری این روزهایم بیشتر به دلیل تولیدات بسیار پایین است و یکی از دلایل وجود چنین مسئله‌ای مسئولان صدا و سیما که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و امید می‌رود که با توجه به وعده‌های داده شده شاهد بهبود اوضاع باشیم.

سنگ چاپ همچنین با توجه به اوضاع صدا و سیما گفت: ما در همه چیز پیشرفت کرده‌ایم و در حال حاضر نیز فیلمنامه‌نویسان خوبی داریم که امیدواریم این روند پیشرفت ادامه‌دار باشد.

افشین سنگ چاپ

بازیگر سریال ستاره‌های سربی با اشاره به ریزش مخاطب در تلویزیون نیز گفت: چیزی که در حال حاضر شاهد هستیم اینکه دیگر فیلمنامه‌‎های ملودارم مانند گذشته مورد پسند مخاطب نیستند و اگر بخواهیم مخاطب را پای تلویزیون نگه داریم باید همانند دهه ۸۰ طنزهای شبانه را نیز در برنامه‌های تلویزیون بگنجانیم.

وی تاکید کرد: حرف ما و مردم یکی است و می‌خواهیم کاری انجام دهیم که مردم را راضی نگه داریم و این مدیران بالادستی و تصمیم‌گیرندگان هستند که باید فکری به حال این موضوع بکنند و همین موضوع باعث می شود که مخاطبان به شبکه های خارجی و ماهواره آورند.

سنگ چاپ در پایان درباره نحوه عملکرد مدیریت جدید صدا و سیما عنوان کرد: هنوز نمی‌توان در این باره چیزی گفت، چرا که ارزیابی از عملکرد مدیریت جدید زمانی اتفاق می‌افتد که شما با حجمی از تولیدات روبرو باشید، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، بنابراین فکر می‌کنم که هنوز برای ارزیابی عملکرد مدیریت جدید زود است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =