شاهرخی: کی روش مربی سخت گیر و منضبطی است

شاهرخی گفت: کی روش مربی سخت گیر و منضبطی است و تجربه نشان داده حضور چنین مربیانی بالای سر فوتبال ما جواب خوبی را داده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، همایون شاهرخی  با اشاره به اوضاع فعلی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: من از تیم ملی و شرایط داخلی آن اطلاع دقیقی ندارم اما با توجه به سابقه قبلی کی روش در فوتبال ایران و حضورش در سکان هدایت تیم ملی به نظرم او توانسته است به خوبی تیم را جمع و جور کند و بازیکنان را با شرایط مطلوبی آماده جام جهانی کند. کی روش مربی سخت گیر و منضبطی است و تجربه نشان داده حضور چنین مربیانی بالای سر فوتبال ما جواب خوبی را داده و تیم ملی هم در حضور کی روش می تواند با وضعیت خوبی برای حضور در جام جهانی راهی قطر شود.

بیشتر بخوانید:

حسینی: تلاش می‌کنم در لیست نهایی کی‌روش باشم

وی در خصوص برخی توقعات و انتظارات از تیم ملی تصریح کرد: این اتفاق در ورزش ما خیلی رخ داده و درباره رشته های دیگر شاهد این بودیم که نگاه مان خیلی بالاتر از سطح امکانات است. درست است ما تیم خوبی داریم و این تیم از نفرات خوب و باتجربه ای بهره مند است اما باید این موضوع را قبول کنیم که حریفان و رقبای ما از نظر امکانات و شرایط کیفی و تدارکاتی از ما سرتر هستند و نباید توقعات از تیم ملی در جام جهانی بالا باشد.

شاهرخی افزود: یک روی سکه فوتبال واقعیت ها است و روی دیگر آن اتفاقات غیرقابل پیش بینی آن. شما ببیند به عنوان مثال تیم ملی ایتالیا در شرایط عادی می توانست با 5-6 گل تیمی مثل مقدونیه را شکست دهد اما مقدونیه در اتفاقی غیرقابل پیش بینی با یک گل این تیم را شکست داد تا تیم پرمهره ای مثل ایتالیا به جام جهانی نرود. پس در فوتبال نباید خودت را نه از قبل برنده بدانی و نه از پیش بازنده. به نظر من صعود ایران از گروهش کار بسیار سختی است و نباید با برخی صحبت ها انتظارها را از تیم ملی بالا برد و ذهن ها را گمراه کند. در شرایط فعلی که مردم درگیر مشکلات زیادی هستند به نظر من تیم ملی باید تلاش کند با نمایشی خوب خود رضایت هواداران را به دست بیاورد.

شاهرخی گفت: تیم ما مهره های باتجربه و کارآمد کم ندارد. بازیکنانی که با تجربه حضور در تیم های اروپایی و درخشش در باشگاه های خود توانسته اند اسم و رسم خوبی را به دست آورند. با این وجود به اعتقاد من نقطه عطفی که می تواند در جام جهانی اتفاقات خوبی را برای تیم ملی رقم بزند، همدلی و همبستگی بین تک تک اعضای تیم ملی اعم از مربی، بازیکن، مدیر و ... است. این همدلی می تواند شرایطی را ایجاد کند در بزنگاه هایی که با آن روبرو می شویم، بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. تیم فوتبال می تواند با تکیه بر این موضوع و خلاقیت هایی که از آن برخوردار هستیم، روزهای خوبی را برای ورزش ایران به ویژه فوتبال رقم بزند.

وی اشاره‌ای به حریف تدارکاتی پیش روی ایران قبل از حضور در قطر داشت و خاطرنشان کرد: تیم نیکاراگوئه تیمی است که شباهتی با هیچ یک از حریفان ما در جام جهانی ندارد و شاید برگزاری این دیدار به نوعی توفیق اجباری باشد اما در هر صورت برگزاری این دیدار می تواند برای کادر فنی تیم ملی در فاصله زمانی کم تا جام جهانی مفید باشد. ای کاش این بازی در حضور مردم و هواداران برگزار می شد و مردم قبل از اعزام تیم ملی به قطر یک بازی ایران را از نزدیک تماشا می کردند تا تیم ملی هم با انرژی هواداران فوتبال از روی سکوها عازم دوحه می شد.

منبع: برنا

انتهای پیام//  

کد خبر: 1159070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =