درویش: پرسپولیس بدهی‌ خارجی ندارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده سنگربان اسبق خود گفت: تمامی بدهی‌های خارجی باشگاه پرداخت شده و با بررسی پرونده بوژیدار رادوشوویچ هیچ بدهی خارجی دیگری نداریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش در خصوص بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قرار است یکی از همکاران ما با سفر به سوئیس در مورد پرونده رادوشوویچ موضوع را بررسی و حل و فصل کند تا این پرونده بسته شود. البته قرار بود من هم در این سفر باشم اما دیدم ضرورتی برای حضور من نیست ضمن آن که امروز جلسه‌ای هم داریم که باید در آن حضور داشته باشم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت بدهکاران خارجی پرسپولیس گفت: یکی از شروط حضور در این دادگاه آن است که شاید توافقی مساله حل و فصل شود و تلاش می‌کنیم این پول در باشگاه بماند، البته پرداخت‌هایی صورت گرفته که رادو قبول ندارد اما در این دیدار اسنادی  را هم ارائه می‌کنیم تا مساله ختم به خیر شود.

درویش افزود: آخرین بدهی ما به خاطر محمد نادری بود که به خاطر جریمه به فیفا مبلغ 6 هزار یورو را باید پرداخت می‌کردیم که انجام شد و برای خود او نیز حدود یکصدهزار یورو هم پرداخت شد. امروز هیچ بدهی خارجی نداریم و تنها پرونده رادو مانده که امیدواریم این حقوق از دست رفته را هم برگردانیم.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1159120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =