چشمی: انگلیس شانس قهرمانی دارد

بازیکن تیم ملی گفت: انگلیس شانس قهرمانی دارد اما ما باید خوشبین باشیم و تلاش می‌کنیم نتیجه بهتری نسبت به جام‌جهانی قبل بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال، اظهار داشت:‌ اردوی خوبی را در این مدت کمی که تا جام جهانی باقی مانده برگزار می‌کنیم. این اردو با نفرات داخل اردو شروع شده و لژیونرها هم بزودی اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تیموریان: تیم ملی شانس صعود از گروه را دارد

وی در خصوص تکرار تجربه حضورش در جام جهانی عنوان کرد: کی‌روش شانس مجددی به من داد و تلاش می‌کنم تا در بین نفرات اعزامی باشم. همه تلاش می‌کنیم و این شانس را داریم تا در مهمترین رویداد فوتبالی حضور داشته باشیم، چراکه کادر فنی همه نفرات را نگاه می‌کند و تمامی بازیکنان شانس دارند.

بازیکن تیم ملی در مورد پست بازی‌اش در این تیم خاطرنشان کرد: هر پستی سرمربی صلاح بداند انجام وظیفه می‌کنم. همه سرباز تیم ملی هستیم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

چشمی در مورد شناختش از رقبای ایران تصریح کرد: کی روش هر روز برنامه فشرده‌ای برای آنالیز حریفان دارد. او آنالیز خوبی کرده و با شناخت مناسبی از رقیبان در این مسابقات حضور خواهیم یافت.

وی در مورد شانس صعود تیم ملی در جام جهانی تصریح کرد: از نظر اسمی خیلی بر این باورند که تیم‌های گروه ما نسبت به جام جهانی قبل آسان‌تر هستند اما اینگونه نیست و رقیبان ما قدرتمند هستند. انگلیس شانس قهرمانی دارد اما ما باید خوشبین باشیم و تلاش می‌کنیم نتیجه بهتری نسبت به جام‌جهانی قبل بگیریم. در گروه سختی قرار داریم اما باید نتیجه جام‌جهانی قبلی  را ارتقا دهیم.

کد خبر: 1159210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =