اصغری: وضعیت مهاجمان تیم ملی خوب است

مهاجم اسبق راه‌آهن گفت: وضعیت مهاجمان تیم ملی خوب است اما به طور کلی باید آن را با شرایط کلی تیم سنجید. چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی. می‌دانم که بازیکنان خوبی در این منطقه از زمین داریم که همه لژیونر هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هادی اصغری درباره شرایط تیم ملی و حضور کی‌روش روی نیمکت گفت: پیشتر هم گفته بودم برای تغییر سرمربی دیر شده و با وجود نتایجی که در دل فوتبال‌دوستان شک ایجاد کرده بهتر است اسکوچیچ به انتقادات گوش دهد و به کارش ادامه دهد اما حالا باید از کی‌روش حمایت کرد. او از فوتبال ایران شناخت مناسبی دارد و امیدوارم تیم ملی با حضور او نتیجه بگیرد. هدف تیم ملی ما صعود از گروه است و به نظرم به اندازه قهرمانی برای ما ارزش دارد.

مهاجم اسبق راه‌آهن که سابقه آقای گلی لیگ را هم دارد درباره اوضاع خط حمله تیم ملی عنوان کرد: وضعیت مهاجمان تیم ملی خوب است اما به طور کلی باید آن را با شرایط کلی تیم سنجید. چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی. می‌دانم که بازیکنان خوبی در این منطقه از زمین داریم که همه لژیونر هستند.

وی درباره فعالیت این روزهایش گفت: خیلی فوتبال را پیگیری نمی‌کنم. اخبار فوتبال فقط حواشی است. برایم فوتبال دیگر اهمیت ندارد و دلزده شده‌ام. روزهای زیادی در فوتبال گذرانده‌ام اما دیگر خسته شده‌ام. تا چندی پیش در نود ارومیه فعال بودم و قصد داشتیم در فوتبال قزوین به کار ادامه دهیم اما اوضاع جوری است که فوتبالی‌ها از فوتبال دور شده اند. باید با رابطه و پول سر کار آمد.

اصغری افزود: اصلا دنبال فعالیت فوتبال به آن شکل نیستم. دورادور پیگیرم و پینشهاداتی دریافت می‌کنم اما دیگر علاقه‌ای ندارم. کسانی درباره فوتبال اظهارنظر می‌کنند که هیچ ارتباطی با آن ندارند یا قراردادی می‌بیندیم که اصلا پولی در آن وجود ندارد. سال گذشته شخصی با من تماس گرفت و گفت 200 میلیون پرداخت می‌کنم تا فقط اسمم در کادر تو باشد. یعنی یک مربی تماس می‌گیرد و هزینه می‌کند تا فقط در کادر حضور داشته باشد. دنبال کارت مربیگری هستند. به چه درد می‌خورد؟ بیایید کارت من را برای خود بگیرید. اصلا این فضا را درک نمی‌کنم. فوتبال پر شده از زد و بند و رفیق بازی.

اصغری در پایان گفت: وقتی یک نفر تیم‌داری می‌کند و قرارداد می‌بندد نباید به آن پای‌بند باشد؟ نباید هزینه را  پرداخت کند؟ تا صحبت مالی می‌کنیم همه چیز را به دلار ربط می‌دهند. همه دلال شده‌اند. این مسائل باعث شد دلزده شوم و با یک تصمیم شخصی دیگر دنبال فوتبال نیستم.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1159219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =