امیر حیدری: آمادگی کامل ارتش برای دفع هرگونه تهدید را داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان بدانند که اگر خطایی نسبت به ایران اسلامی انجام دهند، قاطعانه پاسخ می‌دهیم و طومار عمرآن‌ها را در کسری از زمان در هم می‌پیچیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز در بازدید از پاسگاه ارتش در مرز دوغارون در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز نیروی زمینی آمادگی کامل برای دفع هرگونه تهدید و خطری را دارد.

وی افزود: در مرزهای شرقی اشرار و قاچاقچیان به تحریک یا شاید همراهی بعضی از عناصر کشور مقابل در گذشته تعرضاتی را داشتند که قاطعانه جواب گرفتند.

حیدری ادامه داد: استقرار ما در مرزهای کشوربه این معنا نیست که کسی جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان‌های لشکر 77 خراسان قرارگاه شمال شرق ارتش در مرزهای شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل ‌از کشور حفاظت و حراست می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: همواره پیام مابه دشمنان این انقلاب این بوده و هست که اگر دست از پا خطا کنند به فضل خداوند طومار عمرشان رادرکسری از زمان درهم می‌پیچیم و این یک پیام کلی برای همه دشمنان ایران اسلامی است و نیروهای مسلح ما دست به ماشه آماده دفاع از کشور هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =