مرفاوی: پیشنهادی از کی‌روش دریافت نکرده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان می‌گوید تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال، درباره احتمال صعود تیم ملی به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی گفت: ما نسل خوبی داریم. خیلی از بازیکنان ما لژیونر هستند و با تجربه هستند و این می‌تواند به ما کمک کند و در تفکرات سرمربی تیم ملی تاثیرگذار باشد. با توجه به زمان کمی که وجود داشت و با برنامه‌ریزی‌ای که آقای کی‌روش داشت، یک ایده‌ای توسط ایشان به ما منتقل شد تا بتوانیم همکاری داشته باشیم و در نهایت تمرین و برنامه‌های خوبی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید

این کی‌روش آدم قبلی نیست/ تغییر رفتار سرمربی

او ادامه داد: ما به تیم ملی نزدیک هستیم و همکاری داریم و می‌بینیم که شرایط خوب است و امیدوارم به لحاظ فنی هم مشکلی نداشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

مرفاوی درباره اینکه گفته می‌شود او یکی از دستیاران ایرانی کارلوس کی‌روش در تیم ملی است، گفت: پیشنهادی نبوده است. ما مسئولیتی در تیم ملی جوانان داریم و همان را هم داریم پیش می‌بریم.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیمش گفت: ما مرحله دوم اردوی خود را از روز جمعه آغاز کردیم و شنبه عازم بلاروس هستیم و با تیم امید بلاروس بازی داریم و برای آذر ماه هم بازهم اردو دادیم و برنامه‌های خود را به فدراسیون فوتبال دادیم. طبق برنامه جلو می‌رویم و فدراسیون و کمیته جوانان نیز دارند همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند. برنامه سفر به عمان هم تقریبا کارهایش انجام شده است و ان‌شاءالله عازم آنجا هم می‌شویم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1159251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =