اختصاص نیم امتیاز پژوهشی به مقالات پذیرفته شده در همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص نیم امتیاز پژوهشی به مقالاتی که در همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی پذیرفته می‌شود، خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری همایش حکمت اسلامی و صدور بخشنامه‌ای گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده برای برگزاری دومین دوره مجموعه همایش‌های علوم انسانی و حکمت اسلامی با نمایه ISC برای مقالات مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد/ رساله دکتری تخصصی رشته‌های علوم انسانی، هنر و معماری، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی امتیاز پژوهشی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: اگر مقالات در محورهای تخصصی این همایش‌ها از جمله همایش حمکت اسلامی و علوم طبیعی و سایر محورهای ارائه یا در کتب مجموعه مقالات همایش چاپ شود، نیم امتیاز پژوهشی به عنوان دستاورد پژوهشی در نظر گرفته می‌شود.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: این موضوع برای احتساب دستاوردهای علمی دفاع نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی قابل اجراست.

لازم به ذکر است، همایش‌های علوم انسانی و حکمت اسلامی در دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه این همایش به نشانی https://islamichikmah.iau.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =