مخبر: نسبت به رفاه مردم حساس هستیم

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور از طریق فرودگاه ایرانشهر وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور از طریق فرودگاه ایرانشهر وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سیستان و بلوچستان جز استان هایی است که هم رهبر انقلاب به آن علاقه خاصی دارند و هم اینکه همه مسئولان نسبت به رفاه مردم و مسائل عمرانی این استان حساس هستند.

وی افزود: رئیس جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان مصوباتی داشتند که امروز برای پیگیری این مصوبات و همچنین اتخاذ تصمیمات جدید و نیز افتتاح پروژه‌هایی که به سرانجام رسیده به این استان آمدم.

‌مخبر گفت: کارهای بزرگ و خوبی در حوزه اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان و سایر حوزه ها انجام شده که البته این اقدامات کافی نیست و حتما در این سفر کاستی های استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در مورد آن تصمیم گیری می شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز و غیرت مند و ولایت مدار این استان ارائه دهیم.

مخبر به منظور بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی، افتتاح راه آهن زاهدان- خاش، بهره‌برداری از پروژه "سیمان تیس" و افتتاح مرکز درمان ناباروری سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است.

به گزارش تسنیم، معاون اول رئیس جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان قرار است پروژه راه‌آهن زاهدان- خاش به طول 150 کیلومتر را به عنوان یکی از قطعات خط ریلی استراتژیک چابهار- میلک- سرخس افتتاح کند. این خط ریلی به پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اجرا شده و خط ریلی چابهار - زاهدان به طول 640 کیلومتر به کارفرمایی دولت و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم در حال ساخت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      0 0
      اسپتد دود کنید آقای مخبر نگرانه