بُرد خفیف تیم ایران مقابل نیکاراگوئه با حضور جوان‌ها

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی که آخرین بازی این تیم قبل از سفر به قطر بود، مقابل نیکاراگوئه به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19:35 امروز (پنجشنبه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه رفت که این دیدار با برتری یک گله شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید.

مهدی ترابی در دقیقه 15 تک گل این بازی را وارد دروازه حریف کرد.

به دلیل اینکه برگزاری این بازی در خارج از زمان فیفادی بود، تیم ملی ایران بازیکنان لژیونرش را به غیر از بازیکنان شاغل در قطر، در اختیار نداشت و در طول بازی در کنار بازیکنان بزرگسال، از بازیکنان جوان نیز استفاده کرد.

تیم ملی درحالی موفق شد در این بازی به پیروزی خفیف یک گله دست پیدا کند، که موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکرد و در آن سو بازیکنان گمنام نیکاراگوئه بارها موفق شدند خود را به محوطه جریمه ایران برسانند و حتی دروازه ما را تهدید کنند.

ترکیب ایران:‌ بازی علیرضا بیرانوند (64 - سیدحسین حسینی)، سید آریا برزگر (77 - علی صادقی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (77 - سامان تورانیان)، میلاد سرلک (64 - امید ابراهیمی (67 - شجاع خلیل‌زاده))، ابوالفضل جلالی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، امید نورافکن (64 - مهدی هاشمی‌نژاد) و روزبه چشمی.

نیمه اول:

دقیقه 13: ارسال بازیکن نیکاراگوئه به محوطه جریمه تیم ملی با شوت بازیکن حریف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 15: روی پاس اشتباه مدافع نیکاراگوئه، امید نورافکن در گوشه محوطه جریمه به توپ رسید. ارسال زمینی او به سمت نقطه پنالتی با عبور آریا برزگر از روی توپ همراه شد تا مهدی ترابی موفق شود نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

دقیقه 30: ابوالفضل جلالی از روی خط دروازه شوت هافبک نیکاراگوئه را دفع کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 49: آریا برزگر با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 50: مارکو فیگوئرا سرمربی تیم ملی نیکاراگوئه به دلیل اعتراض به داوری با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 55: میلاد سرلک با کارت زرد داور مواجه شد.

دقیقه 62: خطای هافبک نیکاراگوئه‌ای روی مهدی ترابی عصبانیت شدید بازیکن کشورمان را به دنبال داشت.

دقیقه 65: امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت. به نظر می‌رسد مصدومیت این بازیکن به حدی است که ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

دقیقه 72: ارسال رامین رضاییان با ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان همراه شد که این توپ با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 76: شوت هافبک نیکاراگوئه از فاصله 30 متری از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه 77: نفوذ بازیکنان نیکاراگوئه به داخل محوطه جریمه، ‌مهاجم این تیم را در موقعیت خوب شوتزنی قرار داد که این موقعیت توسط حسینی دفع شد.

دقیقه 88: ضربه سر صادقی توسط دروازه‌بان نیکاراگوئه دفع شد.

دقیقه 2+90: پاس وحید امیری به علی صادقی، این بازیکن را بیرون از محوطه جریمه در موقعیت خوب شوت‌زنی قرار داد که شوت سرکش این بازیکن جوان با اختلاف کمی از بالای دروازه نیکاراگوئه به بیرون رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =