ویسی: تنها چیزی که می‌تواند مردم را راضی کند صعود از مرحله گروهی است

سرمربی فوتبال معتقد است که تیم ملی ایران می‌تواند با حضور لژیونرها انگلیس را شکست دهد و شانس زیادی برای صعود از این گروه در جام جهانی را برای شاگردان کی‌روش قائل است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عبدالله ویسی در گفتگویی در خصوص جدایی فیروز کریمی از صنعت نفت و شایعه مذاکره وی با زردپوشان آبادانی اظهار داشت: از طریق اخبار متوجه قطع همکاری فیروز کریمی با صنعت نفت شدم اما هنوز نمی‌دانم آینده چطور پیش می‌رود و اگر پیشنهادی هم باشد دلم نیست که بروم.

بیشتر بخوانید

رونی: رفتار رونالدو شایسته نیست

وی با ارزیابی گروه ایران جام جهانی و اینکه شانسی برای صعود داریم یا نه، عنوان کرد: نسبت به دوره‌های قبلی این بار گروه ما آسان‌تر است و ایران می‌تواند از گروهش صعود کند. تنها چیزی که می‌تواند مردم و بازیکنان را راضی نگه دارد صعود از مرحله گروهی است.

سرمربی سابق خیبر خرم‌آباد در پاسخ به این سوال که با حضور کارلوس کی‌روش چقدر شانس صعود از مرحله گروهی را داریم، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد شانس صعود داریم. چرا که نه؟ اکثر بازیکنان ما لژیونر و بین المللی هستند و در کشورهایی که بازی می کنند رده بالا هستند و می‌توانند مردم را شاد کنند. برد انگلیس؟ هیچ چیزی در فوتبال بعید نیست. اگر به خود باوری برسیم می توانیم برنده شویم.  

ویسی با اشاره به بازی تدارکاتی ایران و نیکاراگوئه گفت:  واقعاً به درد ما نخورد ولی به هر حال بازی تدارکاتی بود. اینکه بگوییم ارنج تیم ملی به دست بیاید یا دستاورد فنی داشته باشد، واقعاً نداشت. اما در مجموع بازیکنان دور هم جمع شدند. متاسفانه در این مسابقه ابراهیمی را از دست دادیم و واقعا در آستانه جام جهانی، بدشانسی بود. در کل می‌توانیم بگوییم یک بازی برگزار کردیم. 

وی درباره دیدار با تونس که در تقویم بازیهای تیم ملی قرار داد و اینکه آیا این بازی شبیه‌سازی دیدار انگلیس است، گفت: آن بازی خیلی به درد ما نمی خورد و به نظرم شباهتی با انگلیس ندارد. 

سرمربی سابق خیبر خرم‌آباد پیرامون پیش‌بینی‌اش از قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان کرد: هنوز معلوم نیست. باید دور اول رقابت‌ها را ببینیم تا بگویم کدام تیم قهرمان می شود. نظر اولیه خودم برزیل است. با اینکه مسابقات در قطر برگزار می‌شود، برای دیدن بازی‌های جام جهانی به این کشور نمی‌روم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1159576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =