آشوبی: ابزارهای خوبی را در تیم ملی داریم

بازیکن اسبق فوتبال به موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرزاد آشوبی، پیشکسوت فوتبال با اشاره به مصاف تیم ملی ایران در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از اعزام به جام جهانی اظهار داشت: این دیدار را ندیدم اما با توجه به شرایط بهتر بود حریف مناسب تری انتخاب می شد تا بازیکنان بیشتر محک زده شوند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی‌ها قرار نگرفت

وی افزود: تیم ملی در گروهی حضور دارد که می توانیم به صعودمان به مرحله بعدی امیدوار باشیم. تیمی مثل ولز را می توان تیمی صاحب سبک دانست. این شرایط برای تیمی مانند آمریکا هم وجود دارد و شاید در بدبینانه ترین حالت بتوان این تیم ها را هم رده با خودمان بدانیم. در چنین وضعیتی امکان پیروزی برابر حریفان و ایجاد شرایط برای صعود از مرحله گروهی برای ملی پوشان دور از ذهن نیست.

بازیکن سابق فوتبال در مورد سرسخت‌ترین حریف ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: در مورد انگلیس باید بگویم این تیم با وجود این که تیم قدر و پرمهره ای محسوب می شود اما با عملکرد خوب و کم نقص می توان شرایط را به گونه ای رقم زد که حتی از انگلیس نیز امتیاز گرفت.

آشوبی در خصوص این که برخی از اهالی فوتبال مسیر را برای حضور ایران در مرحله بعدی دور از ذهن و رویاپردازانه می دانند، گفت: از نظر فنی و مهره ای ابزارهای خوبی را در تیم ملی داریم و نمی دانم چرا اصرار داریم خودمان را نادیده بگیریم و توانایی های تیم ملی را کوچک جلوه بدهیم. کار ما در جام جهانی سخت است اما غیرممکن نه. 

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد مصدومیتی که برای امید ابراهیمی رخ داد نیز گفت: مشکلات این چنینی و بروز مصدومیت در ورزش و فوتبال اجتناب ناپذیر است و متاسفانه این اتفاق برای ابراهیمی رخ داده است. ستاره ها و بازیکنان زیادی هستند که جام جهانی قطر را از دست داده اند و امیدوارم ابراهیمی به سرعت سلامتی کامل خود را به دست آورد. 

آشوبی در مورد آینده تیم ملی تصریح کرد: ملی پوشان خوبی را در تیم ملی داریم که می توان به عملکرد این نفرات در جام جهانی امیدوار بود و بعد از این رقابت ها صحبت های زیادی را در مورد این تیم و بازیکنانش بشنویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =