اسامی موسسات بین‌المللی مورد تایید جذب دانشجوی خارجی اعلام شد

مدیر کل دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان گفت: اسامی مؤسسات مورد تایید سازمان امور دانشجویان به منظور جذب دانشجویان بین‌الملل اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جعفر رازقی اظهار کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده بیش از یکصد هزار دانشجوی بین‌الملل در کشور مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: مؤسسات جذب قانونمند دانشجویان بین الملل در مبادلات دانشجویی امر بسیار مهمی است، اکنون ما پس از اعلام شیوه‌نامه‌های تشکیل این مؤسسات و ثبت‌نام متقاضیان تشکیل این مؤسسات، اسامی مؤسسات تأیید شده جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی سازمان امور دانشجویان را در اختیار عموم دانشجویان قرار دادیم.

مدیر کل دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان افزود: بنابراین دانشجویان بین‌المللی که قصد تحصیل در کشور ایران را دارند می‌توانند از طریق مراجعه مستقیم به دانشگاه‌ها و یا از طریق مؤسسات جذب دانشجویان بین‌الملل مورد تأیید سازمان امور دانشجویان اقدام به پذیرش کنند. همچنین دانشجویان می‌توانند برای دریافت فایل اسامی مؤسسات جذب دانشجوی بین‌الملل به آدرس yun.ir/ty۱mr۷ مراجعه کنند.

رازقی با بیان اینکه فرصت ثبت‌نام برای متقاضیان تشکیل مؤسسات جذب دانشجوی بین‌الملل همچنان باقی است؛ تصریح کرد: شیوه‌نامه اجرایی آئین‌نامه تشکیل مؤسسات دانشجوی بین‌الملل در راستای افزایش جذب دانشجویان بین‌الملل و قانونمند شدن فرآیندهای جذب منتشر شده است و سازمان امور دانشجویان از متقاضیان تشکیل مؤسسات جذب دانشجویان بین‌المللی دعوت کرده است تا در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین منظور کلیه متقاضیان تشکیل مؤسسات جذب دانشجویان بین‌المللی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان امور دانشجویان به آدرس https://www.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام خود در این فراخوان اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =