شایعات در بازار سکه به نفع کیست؟

دربازار سکه برخی شایعات به نفع بازار ساز تمام شده است، از جمله شایعاتی که در بازار شنیده می‌شود ضرب قیمت سکه با تاریخ جدید هست از نظر معامله‌گران این شایعه به نفع خرید اوراق سکه بوده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، برخی تحلیلگران با اشاره به شکاف قیمت دلار هرات و تهران اعتقاد دارند، وقتی فاصله ۳۰۰ تومانی قیمت دلار هرات و تهران به هزار و 500 تومان برسد، نشان از بدون پشتوانه بودن نوسان در بازار تهران است. آنها  پیش بینی می کند منتفی شدن موج قرمز در انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا و پیروزی یاران بایدن در سنا و خبر مشاور نظامی زلنسکی رئیس جمهور اوکراین درباره امتیاز بزرگ به ایران از جمله عواملی هست که دست کاهشی ها را بازار ارز بالا نگه داشته است. 

بیشتر بخوانید:

تداوم ریزش‌های بازار دلار

عرضه ارز در بازار متشکل و نیما در کنار نزدیک کردن قیمت توافقی به قیمت بازار هم فعلاً موج‌شکن نوسان قیمت ارز به شمار می رود. 

معامله گران تصور می کنند با تداوم فضای انتظاری کنونی و مدیریت متغیرهای کلان اقتصادی مدیریت انتظار می‌رود نوسان دلار رو به پایین باشد. 

دربازار سکه نیز برخی شایعات به نفع بازار ساز تمام شده است، از جمله شایعاتی که در بازار شنیده می‌شود ضرب قیمت سکه با تاریخ جدید هست از نظر معامله‌گران این شایعه به نفع خرید اوراق سکه بوده است؛ اوراقی که با هدف کنترل نقدینگی و نوسانات بازار طراحی شده است. باید دید فضای کاهشی حاکم بر بازار تا چه زمان ادامه دارد آیا آن گونه که برخی معامله‌گران فنی پیش بینی می کنند این کاهش تا سطح قبل از نوسان ادامه دار خواهد بود یا تا اطلاع ثانوی در محدوده رنج خواهد ماند.

منبع: اقتصاد نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1159762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =