دبیر: برای کشتی‌گیر بد است یک نفر دوم شود و بخندد

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد که فرنگی‌کاران به خاطر شکستی که در باکو داشتند روی سکوی قهرمانی شادی نکردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا دبیر در مراسم تقدیر از تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: اسماعیل احمدی اول رفیق ماست بعد مسئول دفتر وزیر و میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران  ما اینجا عکس کشتی گیران را زدیم و در خدمت خانواده شهید آرمان هستیم. 

بیشتر بخوانید

غیبت ۴ بازیکن در تمرین امروز تیم ملی فوتبال

وی ادامه داد: در مورد جام جهانی بچه‌های ما کار بزرگی کردند تیم‌های اول و دوم دنیا را با نفرات اصلی با شایستگی بردند. داوری در فرنگی خیلی تاثیرگذار است و می‌توانستیم ۷-۳ در فینال ببریم. به بچه‌ها گفتم فرنگی  حق ندارد به عقب برگردد. تیم خوبی داریم. در بلگراد هم بدشانسی آوردیم.  همین محسن نژاد ۹ بر صفر از همین حریف ترک جلو بود که ضربه شد و در جام جهانی شکستش داد، اینها حکمت خداست. 

دبیر تاکید کرد: از من پرسیدند نتیجه جام جهانی چه می‌شود گفتم ما روی کاغذ باید ببازیم و برای برد خودمان را آماده نکردیم. رنگرز قبل از رفتن گفت ترکیه را می‌توانیم ۶-۴ ببریم و آذربایجان را ۵-۵ ببریم که همین اتفاق افتاد. 

رئیس فدراسیون کشتی درباره شادی نکردن برخی فرنگی‌کاران روی سکوی قهرمانی گفت:  من در فضاز مجازی نیستم. در فضای واقعی ۹ شب می‌خوابم و ۵ صبح بیدار می‌شوم.  کاری نمی‌کنم که خدا ناراحت شود. من خیلی از زمان عقبم که گفتند کشتی‌گیران روی سکو شادی نکردند، برای مردم این را می‌گویم برای کشتی گیر بد است یک نفر دوم شود،  ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل من را خورد!  ما ۵-۵ در فینال بردیم.  پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند. در صنف لات‌ها هم شادی کردن بعد از شکست زشت است. ما چقدر بدبخت شدیم که فلان خبرنگار منافق پست می‌گذارد که کشتی‌گیران این کار را کردند. کار اینها ورزش است و نباید آنها را وارد این فضا کرد. سالم تر و پاک تر این این بچه‌ها نداریم و از آنها ممنونم زندگی‌شان را گذاشتند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1159774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =