دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو در راه اندازی لیگ همگانی ورزش

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به راه اندازی لیگ همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار توجه ویژه به این مهم شد و گفت: ارتقا و توسعه ورزش همگانی از مهمترین برنامه های توسعه دانشگاه است که خود نیز در این امر پیشرو است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیر عباس لشگری در جلسه شورای منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور روسای مراکز استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، مدیرکل بازرسی منطقه ۶، مدیران و کارشناسان ورزشی این سه استان به میزبانی بندرعباس برگزار شد ضمن تشریح برنامه های مرکز ورزش و تربیت بدنی و تاکید بر توسعه ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ۳ الی ۴ در صد دانشجویان در زمره ورزشکاران حرفه ای و قهرمانی هستند و حدود ۹۵ در دانشجویان از توجه به آنان در حوزه ورزشی غفلت شده است که این دانشگاه با ترسیم استراتژی مناسب به دنبال مشارکت دادن آن بخش مغفول مانده است که به صورت حرفه ای و قهرمانی به ورزش نمی پردازند.

این مقام ورزشی از مشارکت و همکاری بیش از ۲۰ فدراسیون  ورزشی در برگزاری مسابقات لیگ این دانشگاه خبر داد و یادآوری کرد: حضور پر رنگ مناطق در لیگ های ورزشی در این لیگ ها حائز اهمیت بوده و علاوه بر اینکه در سند تحول و توسعه این دانشگاه به آن تاکید شده در ارزیابی عملکرد استان ها نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو در راه اندازی لیگ همگانی ورزش

وی با اشاره به مزیت های لیگ سوم همگانی و تاکید بر مشارکت مناطق ۱۰ گانه دانشگاه آزاد در این لیگ مهم یادآوری کرد: مشارکت مدارس سما در این لیگ، موجب می شود تا از سنین ابتدایی تا دانشگاهی را در این شاهد باشیم و این اتفاق خجسته موجب بالندگی و افتخار دانشگاه خواهد بود.

لشگری خواست تا مسئولان تربیت بدنی واحد ها و مراکز به خصوص در مراکز استان حوزه تربیت بدنی را با کمک روسای استانی این دانشگاه پویا، فعال و با برنامه ریزی به پیش ببرند تا راه اندازی لیگ همگانی با محوریت دانشگاه آزاد  برای تمام دانشگاههای کشور هر چه زودتر محقق و عملیاتی  شود.

رئیس مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد حرکت فعالانه تربیت بدنی را مطابق برنامه اعلام شده و تقویم ورزشی سالانه که مهم خواند و تصریح نمود: توجه به تقویم ورزشی و حرکت بر اساس سیاست های کلان دانشگاه باید مد نظر و مورد توجه قرار گیرد.

این جلسه با سخنان روسای استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و همچنین هرمزگان ادامه یافت و سپس مدیران تربیت بدنی هر استان گزارشی از عملکرد خود را ارائه نموده و پیشنهاداتی نیز جهت بهتر شدن امور مصوب شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1159792

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =