کی‌روش اجازه نمی‌دهد کسی در کارش دخالت کند

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران گفت: کی‌روش همانند ۸ سال پیش اجازه نمی‌دهد کسی در کارش کسی دخالت کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیدمهدی سیدصالحی، درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیکاراگوئه اظهار داشت: نیکاراگوئه حریف سختی برای ایران نبود و اگر تیم ملی فوتبال با تیم‌های باشگاهی مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم بازی می‌کرد فشار بیشتری به ملی‌پوشان وارد می‌شد. در مجموع تیم ملی محک جدی در این بازی نخورد.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش: انگلیس زمان بکام بهتر از این تیم بود

وی در خصوص استفاده از بازیکنان نیمکت نشین در دیدار با نیکاراگوئه گفت: تفکرات کی‌روش از دعوت بازیکنانی که در تیم باشگاهی خود نیمکت‌نشین هستند را نمی‌دانم. به طور مثال صادقی در استقلال بازی نکرده است، اما به تیم ملی فوتبال دعوت شد و کی‌روش از او در بازی با نیکاراگوئه استفاده کرد. شرایط و عیار تیم ملی در بازی‌های دوستانه باید مشخص شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد ارزیابی‌اش از لیست تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر تصریح کرد: قاعدتاً نفرات کمی از بازیکنانی که در اردوی اخیر تیم ملی حضور داشتند در لیست نهایی کی‌روش برای جام جهانی خواهند بود. لژیونرها شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه تیم ملی فوتبال در گلزنی به تیم ضعیف نیکاراگوئه هم مشکل داشت، تاکید کرد: اکثر بازیکنان تیم ملی در این بازی جوان بودند و استرس اولین بازی خود در تیم ملی را داشتند به همین علت نتوانستند توانایی خود را نشان بدهند. شاید دیدگاه کی‌روش از استفاده بازیکنان جوان در این بازی این بوده که آن‌ها در آینده کمک حال تیم ملی باشند.

ملی‌پوش اسبق کشورمان در خصوص اینکه آخرین بازی دوستانه ایران مقابل تونس قبل از جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: بازیکنان شاغل در اروپا به اردوی تیم ملی دیر اضافه می‌شوند و این موضوع باعث ناهماهنگی در تیم ملی فوتبال می‌شود. اگر زمان بیشتری وجود داشت در آن صورت بازیکنان کنار هم کار می‌کردند و به هماهنگی می‌رسیدند. معتقدم اردوی اتریش بهترین اردوی آماده‌سازی بود و ۲ بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های اروگوئه و سنگال برگزار شد.

وی در مورد انتخاب مارکار آقاجانیان به عنوان دستیار کی‌روش گفت: کی‌روش با این اقدامش نشان داد که همانند ۸ سال پیش اجازه نمی‌دهد کسی در کارش کسی دخالت کند. به نظرم وحید هاشمیان باید در کنار کی‌روش قرار می‌گرفت، چون ۲ سال به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی زحمت کشیده بود.

سیدصالحی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال از گروهش صعود می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: ما باید فشار را از روی ملی‌پوشان برداریم. تیم ملی در دوران آماده‌سازی، اسیر حواشی تغییر رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی بود و زمان را از دست دادیم. همچنین بازی‌های دوستانه به نحو احسن برای تیم ملی تدارک دیده نشد. ما گروه راحتی نداریم، اما ملی‌پوشان ما نشان دادند که در شرایط سخت کارهای بزرگی انجام می‌دهند و امیدوارم که تیم ملی به مرحله بعد جام‌جهانی صعود کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1159809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =