تیم ملی بازی‌های سختی را مقابل انگلیس، ولز و آمریکا خواهد داشت

کعبی گفت: تیم ملی فوتبال ایران کار آسانی در گروه B ندارد و بازی‌های سختی را مقابل انگلیس، ولز و آمریکا پیش‌رو خواهد داشت. البته بازیکنان خوبی در اروپا داریم که می‌توانند نقش موثری در موفقیت فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها ایفا کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین کعبی، درباره وضعیت تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: تمام تیم‌های برتر دنیا در جام جهانی حضور دارند. امیدوارم این تورنمنت را خوب شروع کنیم و در نهایت به خوبی هم به اتمام برسانیم. به هر حال تیم ملی فوتبال ایران کار آسانی در گروه B ندارد و بازی‌های سختی را مقابل انگلیس، ولز و آمریکا پیش‌رو خواهد داشت. البته بازیکنان خوبی در اروپا داریم که می‌توانند نقش موثری در موفقیت فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها ایفا کنند.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش: انگلیس زمان بکام بهتر از این تیم بود

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال ایران با کی‌روش می‌تواند به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند، عنوان کرد: ما فقط حرف می‌زنیم که تیم ملی صعود می‌کند، اما باید این موضوع در عمل و زمین مسابقه اتفاق بیفتد. ملی‌پوشان باید خودشان را در زمین مسابقه نشان بدهند و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند تا بتوانند مقابل حریفان خود نتیجه لازم را بگیرند.

مدافع اسبق تیم ملی در مورد لیست نفرات تیم ملی فوتبال تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی از سوی کی‌روش انتخاب می‌شوند و این مربی بهتر از ما نفرات را می‌شناسد، چون او و دستیارانش بازی‌های لیگ را می‌بینند و بر اساس آن بازیکن انتخاب می‌کنند.

کعبی با اشاره به اینکه ملی‌پوشان با برگزاری بازی‌های تدارکاتی قبل از مسابقات جام جهانی محک خواهند خورد، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد بازی‌های دوستانه به درد تیم ملی می‌خورد و بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ می‌شوند تا در مقابل حریفان‌شان در جام جهانی بهترین عملکرد خود را ارائه بدهند. بر همین اساس دیدارهای تدارکاتی باعث خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت بازیکنان مشخص شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1159811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =