کنکور و آزمون| امروز؛ آخرین مهلت آزمون زبان دکتری تخصصی پیام‌نور/ ۹۷۹ هزار داوطلب در کنکور ۱۴۰۲ ثبت‌نام کردند

ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام‌نور امروز ۲۳ آبان ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، متقاضیان شرکت در چهل و یکمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۷ تا ۲۳ آبان ماه فرصت دارند، از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  Exam.pnu.ac.ir جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

چهل و یکمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه (PNUET) یکشنبه ۲۹ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 آزمون زبان دکتری تخصصی به صورت الکترونیکی در مراکز استانهای تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان و یزد برگزار خواهد شد. 

 هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

چهل و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی نیز در روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام ۹۷۹ هزار داوطلب در کنکور ۱۴۰۲

علیرضا کریمیان درباره ثبت‌نام کنکور گفت: ثبت نام برای مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ از ۸ آبان آغاز شد و پس از دوبار تمدید فرصت ثبت نام، این مهلت یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ پایان یافت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: در نهایت ۹۷۹ هزار داوطلب در سه گروه آزمایشی اصلی: علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور: هنر و زبان‌های خارجی، در مرحله اول کنکور سال ۱۴۰۲ ثبت نام کردند.

کریمیان یادآورشد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که ثبت‌نام دوره اول هم اکنون در حال انجام است و آزمون مرحله اول صبح و بعدازظهر ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مشاور رئیس سازمان سنجش افزود: ثبت نام دوره دوم از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ انجام و آزمون مرحله دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. داوطلبان با طی مراحل ثبت نام می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی در هر دو نوبت آزمون شرکت کنند.

اجرای تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اجرای تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی خبر داد.

محمدمهدی نوروز شمسی افزود: پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دوره های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، مرحله تکمیل ظرفیت برای این آزمون از امروز ۲۳ آبان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می شود.

وی افزود: به داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پیامک داده شده است و داوطلبان می توانند از فردا ۲۴ آبان به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و فرم های مربوطه به مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون را تکمیل کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: فهرست پذیرفته شدگان آزمون دوره های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شده و همزمان به داوطلبان پیام داده شده است که با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی می توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

نوروز شمسی درباره نتایج تکمیل ظرفیت برای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ یادآور شد: داوطلبانی که فرم های تکمیل ظرفیت در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی را تکمیل کردند نیز می توانند شنبه ۲۸ آبان ماه از نتیجه پذیرش خود مطلع شوند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ به داوطلبان پیامک داده می شود که با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی محل قبولی خود را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =